26-12-2011, 12:53 PM
De rebelse belg in de Mâcon (door R.Parker ooit met de titel "the worlds greatest chardonnay wine maker" bedacht) stelt zelf zijn stijl, methode en wijnen voor. Na de uiteenzetting volgt een degustatie van een 12-tal wijnen, waarvan de meeste nog nooit op een Belgische proeftafel stonden.
Beperkt aantal stoelen (om maximale interactie mogelijk te maken).
Graag inschrijven via mail naar johan.rosius@wineshare.be
Datum/uur: donderdag 19/1, 19u30
Plaats: Feestzaal bij Herberg de Ster-Bij Boeres, Kerkstraat 6, 3110 Wezemaal.
Even de andere post verplaatst
vinejo
WineShare
Verget en Guffens-Heynen
Voor de liefhebbers een unieke kans om Jean-Marie Guffens te ontmoeten én een reeks van zijn wijnen te degusteren. De familie Guffens (in de Mâcon en in België) zijn oude bekenden en ik heb J.M uitgenodigd om nog eens belgische bourgogne liefhebbers te ontmoeten. Op do. 19/1 in Wezemaal, 19u30. Ik hou het aantal aanwezigen beperkt zodat we quality time hebben. Graag seintje als je wil aanwezig zijn (mailtje naar johan.rosius@wineshare.be).
IP-adres: Opgeslagen
carl
RE: Verget en Guffens-Heynen
(Vandaag 11:31 AM)WineShare schreef:
Voor de liefhebbers een unieke kans om Jean-Marie Guffens te ontmoeten én een reeks van zijn wijnen te degusteren. De familie Guffens (in de Mâcon en in België) zijn oude bekenden en ik heb J.M uitgenodigd om nog eens belgische bourgogne liefhebbers te ontmoeten. Op do. 19/1 in Wezemaal, 19u30. Ik hou het aantal aanwezigen beperkt zodat we quality time hebben. Graag seintje als je wil aanwezig zijn (mailtje naar johan.rosius@wineshare.be).
Is dit een gratis degustatie en waar in Wezemaal vindt dit plaats?
WineShare
75 cl
Carl,
€5 (bijdrage in onkosten). Plaats: Feestzaal bij "Herberg de Ster-Bij Boeres", Kerkstraat 6, 3110 Wezemaal. J.M Guffens logeert bij mij (Rotselaar), vandaar dat we het in de buurt houden en tijd kunnen maken om 'te bijven hangen'
Beperkt aantal stoelen (om maximale interactie mogelijk te maken).
Graag inschrijven via mail naar johan.rosius@wineshare.be
Datum/uur: donderdag 19/1, 19u30
Plaats: Feestzaal bij Herberg de Ster-Bij Boeres, Kerkstraat 6, 3110 Wezemaal.
Even de andere post verplaatst
vinejo
WineShare
Verget en Guffens-Heynen
carl
(Vandaag 11:31 AM)WineShare schreef:
Is dit een gratis degustatie en waar in Wezemaal vindt dit plaats?
WineShare
75 cl
Carl,
€5 (bijdrage in onkosten). Plaats: Feestzaal bij "Herberg de Ster-Bij Boeres", Kerkstraat 6, 3110 Wezemaal. J.M Guffens logeert bij mij (Rotselaar), vandaar dat we het in de buurt houden en tijd kunnen maken om 'te bijven hangen'