Het Nieuwzeelandse topdomein Seabass zou ook in Chinese handen gevallen zijn.... Waar gaat dit naartoe?
hmmm
Le Pin laat me wel vrij koud : wegens toch niet betaalbaar voor mij, maar als zelfs een Thienpont plooit belooft dat weinig goeds voor de toekomst
@ Dr_Magooo; ge zult hier toch wel best enkele doosjes 'Visaprille® 1.4ucg' voorschrijven!
(01-04-2012 05:41 PM)jr02 schreef: [ -> ]@ Dr_Magooo; ge zult hier toch wel best enkele doosjes 'Visaprille® 1.4ucg' voorschrijven!
Sssst ! Niet verklappen !
(01-04-2012 05:43 PM)dr_magooo schreef: [ -> ] (01-04-2012 05:41 PM)jr02 schreef: [ -> ]@ Dr_Magooo; ge zult hier toch wel best enkele doosjes 'Visaprille® 1.4ucg' voorschrijven!
Sssst ! Niet verklappen !
Is dat subcutaan of intramusculair? Of heb je dat ook in pilvorm?
hmmmmmm vergeten naar de datum te kijken
(01-04-2012 05:28 PM)Kris G schreef: [ -> ]hmmm Le Pin laat me wel vrij koud : wegens toch niet betaalbaar voor mij, maar als zelfs een Thienpont plooit belooft dat weinig goeds voor de toekomst
Is juist een goed teken, als zelfs Thienpont inziet dat dit belachelijk veel geld is ... bubbelicious
Ik plak hier even het integrale bericht:
t Is begonnen...
De Chinese holding en voedingsgroep COFCO koopt het prestigieuze domein in Pomerol, Chateau Le Pin.
Er zou een bedrag van meer dan 900 miljoen € mee gemoeid zijn, een aanbod dat Thienpont naar eigen zeggen niet kon weigeren. Hij zou nu een deel van de som gebruiken om te investeren in het Margauxdomein Clos des 4 Vents. Volgens Thienpont zijn de omstandigheden daar van dien aard dat het niveau van Le Pin kan geëvenaard worden.
Wie wordt de volgende...?
Zie ook hier
Wie verder klikte op de laatste zin (
"zie ook hier") kreeg deze kleurplaat te zien
Geen discussie mogelijk dus.
Niet iedereen is blijkbaar even aandachtig bezig op 't net...
ik was er in 1e instantie wel ingetrapt
> dus goe gedaan