Wie zette de ondertiteling op het filmke?
Die was zeker aan zen tweede of derde fles toe.
Dat gaat zo van links naar rechts; van onder naar boven; van boven naar onder; van rechts naar links.
(21-07-2012 12:12 AM)don quichotte schreef: [ -> ]Wie zette de ondertiteling op het filmke?
Die was zeker aan zen tweede of derde fles toe.
Dat gaat zo van links naar rechts; van onder naar boven; van boven naar onder; van rechts naar links.
k heb het ook gezien, de stabilisatie van het beeldmateriaal gooide de ondertitels wat doorheen.. ;-) Maar t zou alweer moeten goed zijn nu...
Allemaal zeer interessant Vinejo!
(22-07-2012 12:07 AM)Venne schreef: [ -> ]Coursodon, goe eh!!
Ja maar de minste van ontvangst + dure wijnen +Paradis uitverkocht
Mooi filmpje! Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.
Drukste straat in Cornas was veelzeggend. Zelfs mijn straat in het nietszeggende Lubbeek is drukker
(22-07-2012 02:12 PM)Venne schreef: [ -> ]Wil je de Paradis 09?
Liever de 2010 eerlijk gezegd.
Ergens te koop?
Viavia, in België weet ik niet. Laat wel iets kweten via pb
Heerlijke line-up van zowat het beste uit de streek...was er graag zelf bij geweest ! Alle dagen rock'n roll en wijn...
Road-movie Rhône !..., erg genoten van de impressies EN Pavement ! Tragisch hip zou ik zeggen :-) Ik onthou voluptueuze magnums en een schone opdienster ...
(06-08-2012 11:51 PM)doc schreef: [ -> ]Road-movie Rhône !..., erg genoten van de impressies EN Pavement ! Tragisch hip zou ik zeggen :-) Ik onthou voluptueuze magnums en een schone opdienster ...
Love the soundtrack........en de film ook natuurlijk ;-)))
(07-08-2012 10:17 AM)Dave schreef: [ -> ] (06-08-2012 11:51 PM)doc schreef: [ -> ]Road-movie Rhône !..., erg genoten van de impressies EN Pavement ! Tragisch hip zou ik zeggen :-) Ik onthou voluptueuze magnums en een schone opdienster ...
Love the soundtrack........en de film ook natuurlijk ;-)))
Dat kan ik alleen maar bijtreden! Superfilmpje.
Merci gasten ;-) Ik wist dat met deze soundtrack jullie er de beelden wel zouden bijnemen
(07-08-2012 04:17 PM)vinejo schreef: [ -> ]Merci gasten ;-) Ik wist dat met deze soundtrack jullie er de beelden wel zouden bijnemen
Als 't nodig is de rest ook