01-02-2015, 01:22 PM
Ik kreeg enkele flessen wijn cadeau van een vriend.
Nu deze is geen wijnliefhebber en kon een pakket kopen online deed me zo een plezier
De tempranillo zonder jaartal ontkurkte ik deze vrijdag .
Op de vrijdag zelf had ik wat pruim en vanille in de neus in de mond smaakte de wijn me niet echt . Een wrang zuur gevoel op het einde , was niet echt aangenaam '
Gisteren nog eens geproefd en ik moet zeggen dit is al drinkbaar !
En vandaag de laatste dag opnieuw een glaasje .
Wat hier nu van te vinden ?
Goh ik kan op zich niet zoveel fout zeggen , niet dat dit mijn bedoeling is natuurlijk ...
Ti's wijn maar niet hetgeen waar ik naar opzoek ben in wijn.
Het drinkt vlot weg , maar ik mis structuur .
En de elementen die aanwezig zijn .
De zuren , beetje fruit , vanille en afdronk zijn er allemaal maar dit komt niet over als een mooi geheel.
Begrijp me niet verkeerd , na wat Google werk blijkt dat je dit flesje lokaal kan kopen aan 1,5 euro .
En mochten menig café en zelfs restaurant dit al serveren als een huiswijn .
Zouden ze er vooruit opgaan .
Dit is echt wel even naar de realiteit , zeker nadat dit de eerste wijn is die ik benut na de 50/50 geweest ...
Nu deze is geen wijnliefhebber en kon een pakket kopen online deed me zo een plezier
De tempranillo zonder jaartal ontkurkte ik deze vrijdag .
Op de vrijdag zelf had ik wat pruim en vanille in de neus in de mond smaakte de wijn me niet echt . Een wrang zuur gevoel op het einde , was niet echt aangenaam '
Gisteren nog eens geproefd en ik moet zeggen dit is al drinkbaar !
En vandaag de laatste dag opnieuw een glaasje .
Wat hier nu van te vinden ?
Goh ik kan op zich niet zoveel fout zeggen , niet dat dit mijn bedoeling is natuurlijk ...
Ti's wijn maar niet hetgeen waar ik naar opzoek ben in wijn.
Het drinkt vlot weg , maar ik mis structuur .
En de elementen die aanwezig zijn .
De zuren , beetje fruit , vanille en afdronk zijn er allemaal maar dit komt niet over als een mooi geheel.
Begrijp me niet verkeerd , na wat Google werk blijkt dat je dit flesje lokaal kan kopen aan 1,5 euro .
En mochten menig café en zelfs restaurant dit al serveren als een huiswijn .
Zouden ze er vooruit opgaan .
Dit is echt wel even naar de realiteit , zeker nadat dit de eerste wijn is die ik benut na de 50/50 geweest ...