08-03-2019, 04:36 PM
Vandaag nationale vrouwendag. Een dag die een man normaal aan zich laat voorbij gaan
Maar waarom eens het vrouwke niet een klein verrassingske geven. Jaja, ik zal het nog leren...
Oeps wa geeft men nu op een vrouwendag? Bloemen en juwelen op Valentijn, Bloemen en eens lekker uit eten op hun verjaardag,... maar een vrouwendag? Iets typisch voor een vrouw....
Klein beetje zoeken en heren, ik heb het ideale kado gevonden: een boek
"Vrouwen maken wijn" Verrassende blik op 12 Europese wijnregio's.
Auteur: Maya Strobbe
Uitgever: Lannoo
Ik citeer:
"Dit is een boek geschreven door een vrouw, beleefd met vrouwen, en geschreven voor vrouwen én mannen. Ik laat je graag meegenieten van hoe wij wijn beleven."
Verwacht in dit boek geen encyclopedische weetjes maar des te meer verhalen en belevenissen.
Nationale vrouwendag:
Maar waarom eens het vrouwke niet een klein verrassingske geven. Jaja, ik zal het nog leren...
Oeps wa geeft men nu op een vrouwendag? Bloemen en juwelen op Valentijn, Bloemen en eens lekker uit eten op hun verjaardag,... maar een vrouwendag? Iets typisch voor een vrouw....
Klein beetje zoeken en heren, ik heb het ideale kado gevonden: een boek
"Vrouwen maken wijn" Verrassende blik op 12 Europese wijnregio's.
Auteur: Maya Strobbe
Uitgever: Lannoo
Ik citeer:
"Dit is een boek geschreven door een vrouw, beleefd met vrouwen, en geschreven voor vrouwen én mannen. Ik laat je graag meegenieten van hoe wij wijn beleven."
Verwacht in dit boek geen encyclopedische weetjes maar des te meer verhalen en belevenissen.
Nationale vrouwendag: