Jo, reeds jaren fan van Giant Sand, als ik het laatste nummer hoor ,denk ik dat je Joe Henry ook wel zou appreciëren. Eentje live uit Paradiso... altijd zwoel die Joe, bij de haard op een koude winteravond met een prachtig glas....wijn natuurlijk ! Of een goeie Schotse whisky !
http://www.youtube.com/watch?v=LKpsmA9cLu0
Hey, Doc, eindelijk, een wijnliefhebber die ook Giant Sand kan smaken!
Vooruit 17 november... I ll be there..
Joe Henry, kende de naam van vroeger, wist niet dat ie zo goed was- schitterend nummer.
Door de aard van mijn "boulot" en het late avondwerk zal ik er zoals op vele concerten in de week niet geraken. Daarom koop ik wat meer vinyl-tjes ter compensatie !! Have a good night. Die gasten zijn magisch.
Op naar Prince: leukste feestje van het jaar (maar zwijg over de locatie). Mijn post op facebook: "Penne con fegatini di pollo in de oven, Fontemorsi 2005 standby (Toscaanse rode), fancy shirt on, kaartjes voor Prince netjes geprint."
Gisteren eens sterk in het sop gehangen, Magoo?
Wist niet dat PJ zo fragiel uit de hoek kon komen...
En Franse chanson, I
ken de stijl niet, maar is wel intrigerend. Kan me wel bekoren, al ben ik meer een fan van het ruiger werk. Stijl van catholic metal core
Jaja, die vind ik wél goed, wijlen Adrian Gurvitz
Maar zou dit niet in de gothic steken eigenlijk (sisters wel, nooit gek van geweest)
edit: adrian borland I mean (gurvitz betsaat ook maar totaal iets anders :-))
(19-12-2010 01:38 PM)vinejo schreef: [ -> ]Jaja, die vind ik wél goed, wijlen Adrian Gurvitz
Maar zou dit niet in de gothic steken eigenlijk (sisters wel, nooit gek van geweest)
edit: adrian borland I mean (gurvitz betsaat ook maar totaal iets anders :-))
Nee, Sound is geen gothic, had het puur over Sisters, ...
yep, got the greatest CD ;-)
Ideaal bij het sneeuwlandschap...
Effenaf kippenvel, PJ is the "Greatest", kan het weer niet laten, all time favorite, White Chalk is een must in elke platencollectie. Dit gaat door alles !! Forumfuif in AB ? ? ?
http://www.youtube.com/watch?v=T8-RCpXayQw