Opendeur dagen Donckels - Afdrukversie +- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be) +-- Forum: Wijn kopen/verkopen+ aankondiging degustaties (/forum-56.html) +--- Forum: Degustaties, proeverijen (/forum-60.html) +--- Discussie: Opendeur dagen Donckels (/thread-2831.html) |
Opendeur dagen Donckels - Smaakatleet - 21-09-2013 03:58 PM Hier even laten weten dat het opendeur dagen zijn . In Drankhalle Donckels te Deerlijk op 18-19 en 20 oktober. Gelegen in de Harelbekestraat 22 DEERLIJK 8540. Toen ik er vrijdag even langsging even gesproken met de uitbaatster. Welke wijnen precies weet ik niet. Wel dat het Franse wijnen , Zuid-Afrikaanse en nog enkele wereld wijntjes zullen zijn. Waarvan we de kans zullen hebben om eens van te proeven. Dacht waarom niet hier even een topicje over aanmaken . Aangezien we hier toch allemaal wel een glaasje wijn lusten RE: Opendeur dagen Donckels - Smaakatleet - 07-10-2013 06:49 AM Zij hier eventueel mensen die zouden kijkje nemen? Zelf probeer ik de vrijdag te gaan . |