wijnliefhebbers
Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - Afdrukversie

+- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be)
+-- Forum: Wijn kopen/verkopen+ aankondiging degustaties (/forum-56.html)
+--- Forum: Degustaties, proeverijen (/forum-60.html)
+--- Discussie: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december (/thread-3041.html)


Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - de populist - 11-12-2013 09:34 PM

Deze zondag gaan we met een groep Bourgogne proeven bij Epivino, een begrip in België wat Bourgognewijnen betreft. Ik was zelf onder de indruk van zijn Chardo's en PN de laatste keer dat ik een proeverij van hem meemaakte. Willy Daelemans, zaakvoerder en uitgesproken Bourgognekenner, leidt de proeverij en hij zal zeker en vast pareltjes voor ons bovenhalen. Het is zijn verjaardag en hij zal er zeker een feestje van maken. Blijkbaar gaat hij ook voor ons koken. Wie geïnteresseerd is, zendt mij best een persoonlijk berichtje, want ik moet het exacte aantal proevers doorgeven (toch ten laatste vrijdag, be quick). Deelnemers betalen 20 euro. We starten tussen 14.00h en 14.30h. En dat zal toch wel uitlopen tot 18.00h - 19.00h, denk ik. Plaats: Grimbergen. Zou fijn zijn om een aantal forumleden beter te leren kennen op dit speciale evenement.


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - doc - 11-12-2013 09:37 PM

Pfff, graag gekomen, maar te ver zu...geniet ervan ! We gaan 's iets aan 't zeetje organiseren...Wink Btw vandaag probeerden we eens de Génot-Boulanger Meursault 2009, nieuw domein verkocht door Colruyt. Voor ons geen hoogvlieger...ik had graag wet meer make-up gehad !


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - koen - 12-12-2013 01:43 PM

deju deju, lukt me niet, inderdaad een begrip


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - Marc - 12-12-2013 01:49 PM

Ik zou héél graag meedoen. Ik check nog even aan het thuisfront of het me lukt. Ik mail je wel, Stefaan...


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - Dc - 12-12-2013 02:34 PM

Zonde dat het uit de richting isSad

Volgende keer iet zoeken meer richting de Kempen Smile


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - nco - 12-12-2013 05:20 PM

Voor mij ook een beetje uit de richting en al andere verplichtingen. Toch bedankt!


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - Marc - 13-12-2013 07:12 PM

Met veel spijt, maar het lukt mij ook niet.
Ik ga Epivino wel volgen en zeker eens bij een degustatie binnenspringen. Ziet er meer dan interessant uit.
Veel wijnplezier.


RE: Speciale Bourgognetasting bij EPIVINO zondag 15 december - EDDY SCHROEVEN - 15-12-2019 06:00 PM

Gisteren bezoek gebracht aan Epivino, was redelijk indrukwekkend, voorraad van +- 80 000 flessen waarvan 98% Bourgogne, had voordien nog nooit van deze handelaar gehoord. Vindt het blijkbaar niet nodig om veel reclame te maken, zijn webshop is tamelijk summier, maar zijn
prijslijst (alleen beschikbaar per mail) is fantastisch. De eigenaar is een wandelende Bourgogne encyclopedie...

Grtj