Degrassi , Istrië (Kroatië) - Afdrukversie +- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be) +-- Forum: Andere Europese landen (/forum-28.html) +--- Forum: Kroatië (/forum-83.html) +--- Discussie: Degrassi , Istrië (Kroatië) (/thread-3576.html) |
Degrassi , Istrië (Kroatië) - Smaakatleet - 15-08-2014 04:06 PM Degrassi een wijnhuis die redelijk gekend. Is in Kroatië , dan toch . Istrian Cuvee 2010 : bestaat uit drie gelijke delen Cabernet Sauvignon , Merlot en Teran . Een flesje die ik gratis erbij kreeg toen ik enkele wijnen kocht op reis . Ik verwachte er niet te veel van . Aangezien ik ze al gratis kreeg , maar niettemin ga ik ze daarom laten liggen ! Heldere rode wijn ja een mooi kleurke zeg wel . In de neus krijg je wat rood fruit getrakteerd , een klein hintje tabak . En dan een geurke die ik toch wel wat speciaal vond. Toch een paar keer moeten snuffelen en dan krijg ik het gevoel dit olijfachtig was . Nog nooit tegen gekomen dit . In de mond direct aardbei , framboos en dan precies alsof de tabak er wat leven komt inblazen. Geeft wat pittiger gevoel dan precies ook wat die olijven die erbij komen . Is olijf nu 100 % wat ik smaak ik zou zeggen neen. Maar het leunt er toch wel tegenaan . Kan het anders gewoon niet uitleggen wat ik smaak . De zuren zijn echt vrij elegant naar het einde toe met een peper toetske . buiten het olijfje is dit gewoon een goeie wijn . Geen supertopper , maar door dat ene kleine element die erbij komt. Ben je toch wat meer "bevredigd" ... 86/100 Zonder het olijfje vrees ik dat ik er toch wel wat minder had aan toegekend. Misschien omdat dit echt wel een nieuwere smaak is voor mij . En ik hier toch wel enthousiast over ben Ik ben precies gelukkig vandaag , zoveel smileys in de post . Het is er toch een beetje over RE: Degrassi , Istrië (Kroatië) - vinejo - 15-08-2014 04:57 PM (15-08-2014 04:06 PM)gertjeuh schreef: Degrassi een wijnhuis die redelijk gekend. Is in Kroatië , dan toch . Er zijn redelijk wat wijndomeinen die klanten een fles gratis meegeven. Een fles olijfolie veelal. En ja, ook een smiley RE: Degrassi , Istrië (Kroatië) - Smaakatleet - 15-08-2014 05:25 PM ben toch blij dat een flesje wijn was . Heb daar toch net iets meer aan . |