wijnliefhebbers
Viñas del Vero Cabernet Sauvignon Somontano - Afdrukversie

+- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be)
+-- Forum: Spanje/Portugal (/forum-15.html)
+--- Forum: Andere Spaanse furie (/forum-21.html)
+--- Discussie: Viñas del Vero Cabernet Sauvignon Somontano (/thread-3890.html)


Viñas del Vero Cabernet Sauvignon Somontano - Kris G - 03-01-2015 09:39 PM

2012 in het glas, de 4e budgetwijn uit Spanje uit Delhaize in het glas vandaag en deze presteert wel duidelijk beter : 100% Cabernet Sauvignon aan de voet van de Pyreneeën die Franse eik heeft gezien : veel body en materie, diep zwart fruit, het hout is merkbaar maar niet storend en geeft wat extra dimensie, mooi in balans, wordt wel een tik saai/vermoeiend bij het 2e glas, score 84, dus p/k zeker koopwaardig


RE: Viñas del Vero Cabernet Sauvignon Somontano - Olivier - 03-01-2015 09:52 PM

(03-01-2015 09:39 PM)Kris G schreef:  2012 in het glas, de 4e budgetwijn uit Spanje uit Delhaize in het glas vandaag en deze presteert wel duidelijk beter : 100% Cabernet Sauvignon aan de voet van de Pyreneeën die Franse eik heeft gezien : veel body en materie, diep zwart fruit, het hout is merkbaar maar niet storend en geeft wat extra dimensie, mooi in balans, wordt wel een tik saai/vermoeiend bij het 2e glas, score 84, dus p/k zeker koopwaardig

in een Spaanse furie vandaag? Wink


RE: Viñas del Vero Cabernet Sauvignon Somontano - Kris G - 03-01-2015 10:08 PM

(03-01-2015 09:52 PM)Olivier schreef:  in een Spaanse furie vandaag? Wink

zoiets Wink ik moest voor wat wijn zorgen, maar het moest zeer budget-vriendelijk blijven > niet mijn ding eigenlijk : ik pijnig mijn reflux liever met betere kwaliteit