Domain Antiane - Bandol - Afdrukversie +- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be) +-- Forum: Frankrijk (/forum-3.html) +--- Forum: Provence (/forum-8.html) +--- Discussie: Domain Antiane - Bandol (/thread-5408.html) |
Domain Antiane - Bandol - bartv - 26-06-2017 09:57 PM Normaal doe ik het bijna nooit maar de temperaturen vroegen erom: rose drinken. Gelukkig had ik een paar flesjes liggen. Eentje daarvan was de rose van domaine Antiane. Ik dacht dat het 100% mourvedre was maar volgens het internet zit er ook 20% grenache in. Jammer genoeg geen notities genomen maar eerlijk waar, de eerste echt lekkere rose tot nu toe! Winkel kan ik me niet meer herinneren, denk Luik of Genk. RE: Domain Antiane - Bandol - vinejo - 26-06-2017 10:26 PM (26-06-2017 09:57 PM)bartv schreef: Normaal doe ik het bijna nooit maar de temperaturen vroegen erom: rose drinken. Dit moet een nieuw domein zijn, nooit van gehoord. Wellicht iemand die gestopt is zijn druiven aan de coöperatieve te verkopen.. RE: Domain Antiane - Bandol - bartv - 27-06-2017 09:16 PM Heb het even nagekeken, komt van vive le vin in Luik. 15 euro. |