chateau Branon - Afdrukversie +- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be) +-- Forum: Frankrijk (/forum-3.html) +--- Forum: Bordeaux (/forum-9.html) +--- Discussie: chateau Branon (/thread-796.html) |
chateau Branon - Pat Leoville - 27-12-2010 01:30 PM chateau Branon 2008 (Pessac) Toch nog een 2008 geopend (kon het ni laten) Kleur: donker-ondoorzichtig Neus: zoete neus, pruimen, peperkoek, kruidnagel Walsen: kersen, pruimen, zoet In de mond: zwart fruit, cacao, pruimen, gebrand, vanille, zoethout. Rijpe stijl, maar niet overrijp (niks overdone) Deed me soms een beetje denken aan Figeac 60%Merlot,40%Cab.Fr. RE: chateau Branon - vinejo - 27-12-2010 01:34 PM Tiens, nog nooit van dit Chateau gehoord eigenlijk. Volg je dit al lang? RE: chateau Branon - Pat Leoville - 27-12-2010 01:41 PM Was zelf mijn eerste kennismaking. Naar het schijnt vrij beperkt. Slechts een 6000-tal flessen per jaar. Zelf vond ik hem mooi, mijn vrouw was niet onder de indruk. Op de fles staat: mis en bouteille au chateau par S.C chateau Haut-Bergey |