La Francuska Vinarija / Servie
|
02-11-2014, 07:49 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: La Francuska Vinarija / Servie
Obecanje frankovka 2011 hier eens van dichterbij bekeken .
Na drie dagen geleden geopend geweest te zijn . Eerste dag geen notities genomen , maar de wijn kwam me over als fijn , fruitig en aangenaam ... Frankovka a.k.a. Blaufränkisch vermeen ik toch te weten . Dag drie rechtstreeks vanuit de frigo : Rood , donkerrood met kleine paarse rand . Een neus van braambes en blauwe bessen , aardbei klein beetje zoals yoghurt mee aardbei ![]() ![]() Smaak echt een ware fruitbom die die detoneert in de mond en continu doel blijft raken . Aangenaam ! In het midden pallet krijg je zeer fijne zuren die heen en weer in de regen van fruit scherven die te vinden , tengevolge van de explosie . Wanneer ik na een tijd besef dat er eens wat lucht bij mag komen om te ventileren van dat O zo heerlijk fruit festijn . Stoot ik opnieuw op overblijfselen van de blauwe bessen . Om nagenoeg dan in te slikken en waar te nemen dat deze afdronk opnieuw vrij fruitig is . Damn hier zit er wat in ! Geen lang bewaar potentieel maar toch heel leuke wijn ! 87-88/100 Als ik nu terug blik op een jaar geleden . Merk ik op dat er steeds meer verschillende stijlen van wijnen mij boeien en intrigeren ... Daar ik vroeger naar krachtpatserij en geweld hunkerde in men glas . Geniet ik hier nu evenzeer van ! |
|||
|
Berichten in deze discussie |
La Francuska Vinarija / Servie - shiraz - 15-09-2013, 07:10 PM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - Smaakatleet - 26-12-2013, 06:31 PM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - shiraz - 26-12-2013, 07:42 PM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - Smaakatleet - 27-12-2013, 11:17 AM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - Smaakatleet - 02-11-2014 07:49 PM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - vinejo - 02-11-2014, 08:27 PM
RE: La Francuska Vinarija / Servie - Smaakatleet - 02-11-2014, 10:37 PM
|