Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veel succes
14-12-2009, 11:58 PM
Bericht: #1
Veel succes
met dit nieuwe initiatief !!
Laat u allemaal maar ne keer goe gaan...

Wine is sunlight , held together by water !
15-12-2009, 12:11 AM
Bericht: #2
RE: Veel succes
thank you venne!
(Schone quote van dubbejoecie)
31-12-2009, 03:57 PM
Bericht: #3
RE: Veel succes
Vinejo, mag ik eens iets voorstellen? Is het eventueel mogelijk om een vaste link naar dit forum te zetten op uw blog? Op het werk kan ik dit moeilijk in "favorieten" zetten... thank you!!

Groeten, en feest goed vanavond!
31-12-2009, 05:53 PM
Bericht: #4
RE: Veel succes
Is gebeurd, Jean!
Groeten terug en happy 2010
01-01-2010, 04:35 AM
Bericht: #5
RE: Veel succes
slechte wijn gedronken deze avond, wel goeie whiskey :-)

Wine is sunlight , held together by water !
02-01-2010, 12:49 PM
Bericht: #6
RE: Veel succes
(31-12-2009 05:53 PM)vinejo schreef:  Is gebeurd, Jean!
Groeten terug en happy 2010
Merci!!!

Gelukkig Nieuwjaar trouwens!cheers
25-01-2010, 11:23 AM
Bericht: #7
RE: Veel succes
Vinejo,

Alvast een schitterend initiatief , jouw (ons) forum

Nu, na enige tijd van gebruik wil ik toch eens een opmerking maken over de indeling. Ik veronderstel dat dit initieel een beetje nattevinger werk was, maar naar mijn zeer bescheiden mening, zouden er sommige zaken misschien voor verbetering vatbaar kunnen zijn. Dit is geen vraag, zeker geen eis, misschien gewoon wat bron voor discussie...

Ik vind namelijk vooral dat je op de main page veel te veel kunt (lees: moet) scrollen.
Ik denk dat het makkelijker zou zijn met een hoofd en subfora, waarvan de hoofdfora allemaal op één pagina passen, dan zie je veel sneller waar er gepost is, al zal het voor dan wel één klik meer vereisen om aan een bericht te raken.

Dat er qua tasting notes redelijk veel zichtbaar is op de hoofdpagina, is OK, al kunnen sommige streken/landen misschien beter gegroepeerd in een hoofdrubriek.

enfin, ik denk maar wat hardop... misschien heeft iemand anders ook een mening erover
25-01-2010, 11:38 AM
Bericht: #8
RE: Veel succes
Barre,

helemaal links bovenaan onder "Welkom [naam]" staat er wel een link naar "nieuwe berichten" en "berichten van vandaag", zo krijg je (zeker als regelmatige bezoeker) een goed overzicht wat er gepost is sinds uw laatste bezoekje.
Ik vind het vooral een goeie feature dat je bij "wie is er online" ook kan zien wat iedereen aan t lezen/bekijken is :-)

Ik ben het met je eens dat er misschien aan de indeling wat kan gesleuteld worden, denk dat de sectie Bordeaux (uiteraard de populairste) misschien nog onderverdeeld kan worden in de subregio`s, maar dan heb je natuurlijk ook een klik meer nodig om naar de berichten te gaan.

Maar ik vind het forum ook schitterend, ik heb er al vele uren op gelezen, geschreven en vooral veel dorst van gekregen !
En zoals Kris G al gezegd heeft - zeer slecht voor t budget !!
25-01-2010, 11:41 AM
Bericht: #9
RE: Veel succes
jaja, ik gebruik die 'nieuwe berichten' dan ook dagelijks, zeker als ik met de iphone wat bijlees.
Misschien eerder de para-wijn topics die wat kunnen gebundeld worden...
Maar voor mij hoeft het niet, als er maar gepost wordt!
25-01-2010, 06:54 PM
Bericht: #10
RE: Veel succes
Zeer interessante discussie, sta uiteraard open voor aanpassing. Ga morgen eens wat experimenteren, moet zelf ook alles nog eens echt goed uitpluizen.
Ik heb me lichtjes gebaseerd op het forum van LPdV dat voor mij eigenlijk zeer goed is uitgewerkt. Maar ook daar heb je echter een redelijk lange beginpagina, vrees dat dit moeilijk te vermijden is...

http://lapassionduvin.com/phorum/index.php

Hartelijk dank voor de feedback (en laat maar komen!)
25-01-2010, 07:00 PM
Bericht: #11
RE: Veel succes
Eén oplossing is er alvast. Je kan elk bij zwart balkje uiterst rechts op de - of + klikken en op die manier verdwijnen alle subforums. Ik heb dit nu net gedaan, veronderstel dat dit bij jullie toch niet is veranderd (deed het niet als beheerder) Indien niet, dan kan je het dus zelf aanpassen (bvb de forums die je wat minder leest sluiten) Nadeel is dat je niet kan zien of er iets nieuws is gepost.
25-01-2010, 07:01 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-01-2010 om 07:02 PM door erwin.)
Bericht: #12
RE: Veel succes
Een andere approach is die van het eRobertparker-forum: 1 wijn forum en 1 food forum, gecombineerd met een uitstekende zoekfunctie.
Al moet ik zeggen dat ik de LPV/Vinejo-benadering overzichtelijker vind.

http://veraison.wordpress.com/


Ga naar locatie: