Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine Cailbourdin / Pouilly Fume Les Cris 2010
16-12-2011, 03:41 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-12-2011 om 03:42 PM door Filip Ragolle.)
Bericht: #1
Domaine Cailbourdin / Pouilly Fume Les Cris 2010
Zeer goede Pouilly-Fumé.
Mineralig. Fris-fruitig.
Beetje vegetaal. Heel klein tikkeltje kattepis.
Zeer aangenaam.
90/100

(34 € op resto).

Filip R
15-01-2013, 12:33 PM
Bericht: #2
RE: Domaine Cailbourdin / Pouilly Fume Les Cris 2010
Heb deze ook op restaurant gedronken en dit was een voltreffer ... had meer een lichte grassige, hooiige indruk dan kattepis of buxus, ook mineraal en wit en exotisch fruit. Zeer sappige zuurtjes, mooie rijpheid van het fruit en een voor mij perfect evenwicht. Like this 90

Hoe vaker je proeft des te meer je ontdekt, hoe meer je ontdekt hoe groter het genot....
27-12-2016, 09:24 PM
Bericht: #3
RE: Domaine Cailbourdin / Pouilly Fume Les Cris 2010
Domaine Alain Cailbourdin - Pouilly-Fumé 2014 - "Les Cornets"

Exuberante neus met een mélange van heel rijpe fruittonen en citrus. Ananassoepjes, passievruchten, mango's, abrokoos en rijpe peren. Alles passeert zo een beetje. Deze wijn charmeert echter niet alleen door zijn fruit maar ook door zijn volheid, zijn finesse en uiteraard zijn ingetogen silextoets. Ik kan enkel maar beamen wat Koen en Filip hierboven reeds schreven van Cailbourdin (alhoewel een andere cuvée): "I like this too!"


Bijlagen Afbeeldingen
   
28-12-2016, 10:25 PM
Bericht: #4
RE: Domaine Cailbourdin / Pouilly Fume Les Cris 2010
(27-12-2016 09:24 PM)FRANCISPICCART schreef:  Domaine Alain Cailbourdin - Pouilly-Fumé 2014 - "Les Cornets"

Exuberante neus met een mélange van heel rijpe fruittonen en citrus. Ananassoepjes, passievruchten, mango's, abrokoos en rijpe peren. Alles passeert zo een beetje. Deze wijn charmeert echter niet alleen door zijn fruit maar ook door zijn volheid, zijn finesse en uiteraard zijn ingetogen silextoets. Ik kan enkel maar beamen wat Koen en Filip hierboven reeds schreven van Cailbourdin (alhoewel een andere cuvée): "I like this too!"

Supergezellige foto Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: