Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine du Pesquier
20-03-2012, 01:11 PM
Bericht: #1
Domaine du Pesquier
Gigondas 2006
De GSM verhouding is 75% grenache, 20% syrah, 5% mourvèdre.
Geen intense neus, wat kersen met aardse toetsen. Ook nog wat alcohol in de neus. Mooie vol in de mond met lange afdronk. In de mond was het fruit ook meer waarneembaar dan in de neus. Ook een tikkeltje alcohol in de afdronk. Een lekker 'stevig' wijntje.
20-03-2012, 08:13 PM
Bericht: #2
RE: Domaine du Pesquier
Mooi en to the point beschreven! thumbsup

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
22-11-2012, 12:01 PM
Bericht: #3
RE: Domaine du Pesquier
(20-03-2012 01:11 PM)filip schreef:  Gigondas 2006
De GSM verhouding is 75% grenache, 20% syrah, 5% mourvèdre.
Geen intense neus, wat kersen met aardse toetsen. Ook nog wat alcohol in de neus. Mooie vol in de mond met lange afdronk. In de mond was het fruit ook meer waarneembaar dan in de neus. Ook een tikkeltje alcohol in de afdronk. Een lekker 'stevig' wijntje.

Dit weekend ook gedronken. Stevig wijntje idd maar toch wel mooi in evenwicht vond ik. Mist misschien een tikje complexiteit maar toch wel veel drinkplezier. De alcohol was mij minder opgevallen (maar misschien al teveel alcohol in mij op dat moment :-)

"If it's red, French, costs too much, and tastes like the water that's left in the vase after the flowers have died and rotted, it's probably Burgundy."
-Jay McInerney, "Bacchus & Me" => To be clear, just like the quote :-)


Ga naar locatie: