Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billecart Salmon
03-09-2012, 10:58 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-09-2012 om 11:00 AM door Tienne.)
Bericht: #1
Billecart Salmon
Billecart Salmon Brut réserve

Zaterdagavond startten we een last-minute proeverij met deze zeer lekkere champagne.

Deze had een vrij gele kleur. In de neus nootjes en gist.
Vrij krachtig in de mond met de nodige spanning, evenwicht en lange afdronk.
De genodigden vroegen zich af of deze karakterchampagne een vintage was.

Net als de Roederer brut premier niet goedkoop, maar desalniettemin aan te raden.
03-09-2012, 03:42 PM
Bericht: #2
RE: Billecart Salmon
Is idd zeer lekker! de Rosé ontgoochelde me een beetje.te droog en teveel zuren (mindere fles?) maar de de gewone brut is good stuff! is beetje te vergelijken met clos du Catier.
03-09-2012, 05:21 PM
Bericht: #3
RE: Billecart Salmon
Top!

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
03-09-2012, 10:14 PM
Bericht: #4
RE: Billecart Salmon
Zéér goede champagne en P/Q dik in orde

Wine is sunlight , held together by water !
12-01-2017, 10:10 PM
Bericht: #5
RE: Billecart Salmon
Iemand een idee wat de prijzen van dit domein ter plaatse zijn? Betaalbaar? De moeite om te bezoeken?
12-01-2017, 10:22 PM
Bericht: #6
RE: Billecart Salmon
Ik denk niet dat dergelijke huizen de gewoonte hebben om bezoeken toe te laten, ze hebben wel ene online shop dus ik denk dat die je wel een indicatie geeft van de te verwachten prijzen.
25-07-2017, 02:53 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-07-2017 om 02:55 PM door Corto.)
Bericht: #7
RE: Billecart Salmon
Blijkbaar is een bezoek toch mogelijk:
https://champagne-billecart.fr/contact
Bij de drop-down "Objet" kan men "Visite/Degustation" selecteren.

Heeft er iemand dit huis al bezocht? Hoeveel kostte een bezoek? Was het de moeite?

Hier lees ik niets met zekerheid over de betaalde prijs. (Soms vernoemt men 30 euro, soms 45 euro. Wat bv. Ruinart vraagt voor een bezoek, wil ik er niet aan geven).
https://www.tripadvisor.com/Attraction_R...d_Est.html


Ga naar locatie: