Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lenz Moser Blaufränkisch, Prestige Barrique (Oostenrijk)
10-03-2013, 12:00 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-03-2013 om 12:02 AM door Terretoir.)
Bericht: #1
Lenz Moser Blaufränkisch, Prestige Barrique (Oostenrijk)
2007
Burgenland

Weer eentje meegepikt van de jaarlijkse wintervakantie. 8eu en bevalt me wel. Redelijk doorzichtig ding in het glas, smakenpallet is dit zeker niet. Redelijk complex, wat minder op het fruit, al wat evolutie ondergaan, waterig randje, tranen die van het glas lopen... Check! Blij dat ik er nog eentje van heb. Wel een klein gevecht gehad om het ding open te krijgen, capsel zat nogal ferm rond de schroefdop.

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
10-03-2013, 12:01 PM
Bericht: #2
RE: Lenz Moser Blaufränkisch, Prestige Barrique (Oostenrijk)
(10-03-2013 12:00 AM)Tom T schreef:  2007
Burgenland

Weer eentje meegepikt van de jaarlijkse wintervakantie. 8eu en bevalt me wel. Redelijk doorzichtig ding in het glas, smakenpallet is dit zeker niet. Redelijk complex, wat minder op het fruit, al wat evolutie ondergaan, waterig randje, tranen die van het glas lopen... Check! Blij dat ik er nog eentje van heb. Wel een klein gevecht gehad om het ding open te krijgen, capsel zat nogal ferm rond de schroefdop.

Heb me donderdag zelfs gesneden aan zo n stevige capsule van een Oostenrijker... Rolleyes

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
10-03-2013, 05:42 PM
Bericht: #3
RE: Lenz Moser Blaufränkisch, Prestige Barrique (Oostenrijk)
(10-03-2013 12:01 PM)vinejo schreef:  
(10-03-2013 12:00 AM)Tom T schreef:  2007
Burgenland

Weer eentje meegepikt van de jaarlijkse wintervakantie. 8eu en bevalt me wel. Redelijk doorzichtig ding in het glas, smakenpallet is dit zeker niet. Redelijk complex, wat minder op het fruit, al wat evolutie ondergaan, waterig randje, tranen die van het glas lopen... Check! Blij dat ik er nog eentje van heb. Wel een klein gevecht gehad om het ding open te krijgen, capsel zat nogal ferm rond de schroefdop.

Heb me donderdag zelfs gesneden aan zo n stevige capsule van een Oostenrijker... Rolleyes

Straffe mannen, die Oostenrijkers...

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere


Ga naar locatie: