Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Macedonie-Belgie
23-03-2013, 03:27 PM
Bericht: #1
Macedonie-Belgie
Na een prachtige Haut de la Butte Van Jacky Blot, een restje Cambon la Pelouse 2010(zo lekker als beschreven door Gerten), een zalige grenache van Lafage en de Gloria 2009 die me nu wel compleet overtuigde hadden we nog een beer-afterparty. De bieren konden qua genot wedijveren met de wijnen...!


Bijlagen Afbeeldingen
   

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
23-03-2013, 03:29 PM
Bericht: #2
RE: Macedonie-Belgie
(23-03-2013 03:27 PM)vinejo schreef:  Na een prachtige Haut de la Butte Van Jacky Blot, een restje Cambon la Pelouse 2010(zo lekker als beschreven door Gerten), een zalige grenache van Lafage en de Gloria 2009 die me nu wel compleet overtuigde hadden we nog een beer-afterparty. De bieren konden qua genot wedijveren met de wijnen...!

De foto bewijst duidelijk dat ze leeg zijn tot de laatste druppelSlurp
23-03-2013, 03:44 PM
Bericht: #3
RE: Macedonie-Belgie
(23-03-2013 03:29 PM)jr02 schreef:  
(23-03-2013 03:27 PM)vinejo schreef:  Na een prachtige Haut de la Butte Van Jacky Blot, een restje Cambon la Pelouse 2010(zo lekker als beschreven door Gerten), een zalige grenache van Lafage en de Gloria 2009 die me nu wel compleet overtuigde hadden we nog een beer-afterparty. De bieren konden qua genot wedijveren met de wijnen...!

De foto bewijst duidelijk dat ze leeg zijn tot de laatste druppelSlurp

Big Grin
Al de 2de maal dat ik dit heb, ik post m met de ipad en de foto verschijnt omgekeerd...

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
23-03-2013, 04:05 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-03-2013 om 04:06 PM door Terretoir.)
Bericht: #4
RE: Macedonie-Belgie
Ik zie daar de Ypres! Hoe vonden jullie hem? Al geproefd bij Struise maar men flesjes nog niet aangeraakt. Toen was het alvast een voltreffer voor me (hou nogal van dat soort bieren).

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
23-03-2013, 04:21 PM
Bericht: #5
RE: Macedonie-Belgie
(23-03-2013 04:05 PM)Tom T schreef:  Ik zie daar de Ypres! Hoe vonden jullie hem? Al geproefd bij Struise maar men flesjes nog niet aangeraakt. Toen was het alvast een voltreffer voor me (hou nogal van dat soort bieren).

Was in zijn genre ( Rodenbach-type) van t beste wat ik al dronk. Ben zelf niet zo n fan van zure bieren, maar deze was heel mooi, zeer zacht aroma, knap en niet té zuur in de mond. Die twee van Mikkeler waren echt wel subliem. Ook de Nederlandse (op wijnvaten gerijpt) was bijzonder lekker...

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
23-03-2013, 09:24 PM
Bericht: #6
RE: Macedonie-Belgie
Al die bieren waren uitzonderlijk en kunnen qua finesse en afdronk wedijveren met de wijnen die we vooraf dronken.


Ga naar locatie: