Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koop advies gevraagd - Louis Roederer
23-05-2013, 12:02 PM
Bericht: #1
Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Hoi Allen,

Ik heb het gevoel dat ik ergens een stevig koopje kan doen door x aantal van volgende flessen aan te kopen :
Champagne "Louis Roederer Rosé" Brut 1961

Ondanks wat google werk kan ik nergens terugvinden hoeveel deze fles nu effectief waard is, en of ze überhaupt nog drinkbaar is.

Foto van Etiket zit in bijlage van deze post.

Dank voor jullie advies.


Bijlagen Afbeeldingen
   
23-05-2013, 12:52 PM
Bericht: #2
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Lijkt me inderdaad wel een koopje.

Niet twijfelen, doen!

applausapplaus
23-05-2013, 12:59 PM
Bericht: #3
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
(23-05-2013 12:52 PM)jm schreef:  Lijkt me inderdaad wel een koopje.

Niet twijfelen, doen!

applausapplaus

Om te weten of het om een koopje gaat lijkt het me toch interessant om de prijs te kennen... Sleepy

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
23-05-2013, 01:02 PM
Bericht: #4
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Is een veiling dus moet wat zien tot hoeveel ik kan gaan... momenteel zit ik rond de 23 € per fles Big Grin
23-05-2013, 01:41 PM
Bericht: #5
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Sush, wat is het doel van jouw transactie? Je wil dit toch niet gaan drinken? Eerlijk: ik zou niet weten waarom een mens dit wil kopen Smile.

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
23-05-2013, 01:42 PM
Bericht: #6
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Ja dat was ook een van mijn vragen, of het uberhaupt nog drinkbaar is Smile niet dus Smile
23-05-2013, 01:46 PM
Bericht: #7
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Bwa, ik zal me niet als proefpersoon melden Wink. En als je zo'n lot wil doorverkopen, dan moet je geïnteresseerden vinden. Waarschijnlijk niet zo gemakkelijk.

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
23-05-2013, 03:43 PM
Bericht: #8
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
drinkbaar zal het zeker niet meer zijn maar of het verzamelwaarde heeft? Er zijn wel wat sites te vinden die daar antwoord kunnen op geven veronderstel ik....

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)
23-05-2013, 03:53 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-05-2013 om 10:43 PM door doc.)
Bericht: #9
RE: Koop advies gevraagd - Louis Roederer
Ik dronk ooit eens een Champagne van 20 jaar oud ongeveer, geen Gd Cru. Was echt zeer oxidatief van smaak of noem het geöxideerd, en dus eigenlijk goed voor de pompbak.
Mocht je toch volharden, probeer dan eens een staal te proeven vooraleer je koopt. Ik zie trouwens dat het rosé Champagne is...
Ben je verder wijnliefhebber ?

Buvez du vin et vivez joyeux !


Ga naar locatie: