Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koffie
12-06-2013, 07:43 PM
Bericht: #1
koffie
vandaag eindelijk bij vivasara kaffee in kortrijk geraakt... blown away! dit is de driesterren versie van koffie, slow drip (36uur) 120+ koffiebereidingen. Geen woorden aan vuil maken gewoon gaan, aan de bar zitten en aan peter vragen om u te verbazen (je mag altijd de groeten doen van jasper van de raj :-)

champagne: in victory you deserve it, in defeat you need it (napoléon)
12-06-2013, 10:28 PM
Bericht: #2
RE: koffie
(12-06-2013 07:43 PM)jazzper schreef:  vandaag eindelijk bij vivasara kaffee in kortrijk geraakt... blown away! dit is de driesterren versie van koffie, slow drip (36uur) 120+ koffiebereidingen. Geen woorden aan vuil maken gewoon gaan, aan de bar zitten en aan peter vragen om u te verbazen (je mag altijd de groeten doen van jasper van de raj :-)

Waiting for Venne... Cool

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
12-06-2013, 10:38 PM
Bericht: #3
RE: koffie
Ik zie dat em al aant rondneuzen is in deze sectie ;-)

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
12-06-2013, 10:39 PM
Bericht: #4
RE: koffie
Al een paar koffies van geproefd maar nog niet id zaak geweest. Slow gaat idd terug id mode komen :-) maar dat is al een tijdje bezig.
Koffie(bars) is/zijn (eindelijk) hip aan het worden en het enige segment dat momenteel groeit binnen Bareca wereld.
Wie weet nog dat er de Jacqmotte coffeebars waren? De voorloper van vele koffiebars vandaag... maar ze komen terug .. wacht maar.
Heb intussen al wat koffiefreaks ontmoet... die zijn soms nog erger als wij :-)
Ik probeer elke dag wat nieuwe koffie te proeven ...
In elke grootstad is er wel een goede coffeebar, spring er binnen en try!

Wine is sunlight , held together by water !
12-06-2013, 11:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-06-2013 om 11:02 PM door doc.)
Bericht: #5
RE: koffie
(12-06-2013 10:39 PM)Venne schreef:  Al een paar koffies van geproefd maar nog niet id zaak geweest. Slow gaat idd terug id mode komen :-) maar dat is al een tijdje bezig.
Koffie(bars) is/zijn (eindelijk) hip aan het worden en het enige segment dat momenteel groeit binnen Bareca wereld.
Wie weet nog dat er de Jacqmotte coffeebars waren? De voorloper van vele koffiebars vandaag... maar ze komen terug .. wacht maar.
Heb intussen al wat koffiefreaks ontmoet... die zijn soms nog erger als wij :-)
Ik probeer elke dag wat nieuwe koffie te proeven ...
In elke grootstad is er wel een goede coffeebar, spring er binnen en try!

Ik ken die wereld echt niet. Ik hou wel van gepassioneerde freaks !
Het zou leuk zijn om jouw lijstje van wat topadresjes te hebben ...Cool

Buvez du vin et vivez joyeux !
13-06-2013, 10:36 AM
Bericht: #6
RE: koffie
Ik vind Illy koffie een van de besten, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Waar we ook komen als er Illy is springen we altijd binnen. Slurp
13-06-2013, 10:22 PM
Bericht: #7
RE: koffie
(13-06-2013 10:36 AM)JT schreef:  Ik vind Illy koffie een van de besten, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Waar we ook komen als er Illy is springen we altijd binnen. Slurp

Same here, kan ik ook best smaken (eufemisme)!

andere:
Vorig jaar in september in Turijn gedineerd in restaurant dat uitgebaat wordt
door de eigenaars van Lavazza.
Fijne avond daar, maar dan niet meteen door de koffie maar door de heerlijke visgerechten en de lekkere witte wijn die me bijgebleven zijn Smile

Bibere humanum est, ergo bibamus.
15-02-2017, 02:38 PM
Bericht: #8
RE: koffie
Nespresso heeft nu een nieuwe koffie : Vintage 2011. Best lekker, maar ik merk hier geen dingen in die ik ook niet in andere koffies vind. Ben natuurlijk wel geen expert hierin.
Is dit een nieuwe marketingtruc of kan koffie ook ouderen/evolueren? en zoja, hoe?
Iemand?

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
15-02-2017, 03:53 PM
Bericht: #9
RE: koffie
(15-02-2017 02:38 PM)Olivier schreef:  Is dit een nieuwe marketingtruc ?

What else ? Wink

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
15-02-2017, 08:55 PM
Bericht: #10
RE: koffie
(15-02-2017 03:53 PM)33S schreef:  
(15-02-2017 02:38 PM)Olivier schreef:  Is dit een nieuwe marketingtruc ?

What else ? Wink

Smile dat is ook mijn vermoeden, maar ja, ik wou het toch eens vragen...

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)


Ga naar locatie: