Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine Boisson Côtes du Rhône
09-12-2013, 09:44 PM
Bericht: #1
Domaine Boisson Côtes du Rhône
Ik wil jullie aandacht even trekken naar dit domein. Zéér mooie en prijsvriendelijke rode wijnen. Ik ben nu de Cairanne 2007 aan het drinken: bijzonder mooi voor een wijn rond de 10 euro. Concentratie, fruit, kruiden (wolk peper), heel sappig en evenwichtig, karaktervol. Ik weet niet of 'm nog wordt ingevoerd in België (vroeger Wijnen Vanroelen) maar de wijnboer staat in maart op het festival in St. Gillis en in november in Marche en Famenne. De gewone Côtes du Rhône is ook prima (7 euro). Aanrader.
10-12-2013, 10:41 AM
Bericht: #2
RE: Domaine Boisson Côtes du Rhône
(09-12-2013 09:44 PM)de populist schreef:  Ik wil jullie aandacht even trekken naar dit domein. Zéér mooie en prijsvriendelijke rode wijnen. Ik ben nu de Cairanne 2007 aan het drinken: bijzonder mooi voor een wijn rond de 10 euro. Concentratie, fruit, kruiden (wolk peper), heel sappig en evenwichtig, karaktervol. Ik weet niet of 'm nog wordt ingevoerd in België (vroeger Wijnen Vanroelen) maar de wijnboer staat in maart op het festival in St. Gillis en in november in Marche en Famenne. De gewone Côtes du Rhône is ook prima (7 euro). Aanrader.

thank you, leuke tip van een domein dat ik nog niet kende!

"If it's red, French, costs too much, and tastes like the water that's left in the vase after the flowers have died and rotted, it's probably Burgundy."
-Jay McInerney, "Bacchus & Me" => To be clear, just like the quote :-)
06-09-2017, 09:34 PM
Bericht: #3
RE: Domaine Boisson Côtes du Rhône
Afgelopen Augustus tijdens de vakantie dit Domaine bezocht.
Eigenaar was super aardig en gaf ons een grote uitleg over zijn domaine en zijn wijnen.
De beste man proefde ook van alles lekker mee Smile
We waren echt verrast van de (prijs/)kwaliteit van zijn wijnen !!
We gingen met 3 dozen wijn (van het jaar 2015) naar huisapplaus


Ga naar locatie: