Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
20-09-2014, 12:45 PM
Bericht: #1
DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Iemand hier ervaring mee ?

Mij lijkt ....

* mooi assortiment

* niet de goedkoopste ?


Krijg je korting bij 24 flessen ? Weet er iemand dat ?
20-09-2014, 02:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2014 om 02:50 PM door Venne.)
Bericht: #2
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Ik ga er seffens naartoe, zal t je weten te zeggen. Goede wijnhandelaar, niet de goedkoopste maar correcte prijzen.

Wine is sunlight , held together by water !
20-09-2014, 04:47 PM
Bericht: #3
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
(20-09-2014 02:50 PM)Venne schreef:  ......................... Goede wijnhandelaar, niet de goedkoopste maar correcte prijzen.

Ik ben het er mee eens. Maar een nadeel is dat hun assortiment nog al eens verandert. Je gaat dan terug om dezelfde wijn te kopen die je goed vond en dan hebben ze die niet meer. Sad
vb: de Viognier van Domaine de Brescou

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
20-09-2014, 05:34 PM
Bericht: #4
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Breed assortiment, je vindt er altijd wel iets dat je zocht of lekker vindt. Ietwat commercieel maar de eigenaar is een vakman.prijzen zijn correct en vriendelijke mensen.
20-09-2014, 05:53 PM
Bericht: #5
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Idd, was weer een leuk bezoekje en er stond een 100% cab sauv open die best lekker was, naam ontsnapt mij. Weer een bedrag van 3 cijfers lichter en nog minder plaats in de kelder:-) Van die korting vergeten, ik denk dat ze iets met een klantenkaart doen?
Don?

Wine is sunlight , held together by water !
20-09-2014, 08:37 PM
Bericht: #6
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
OK, bedankt mensen i
Precies veel volk uit het Leuvense hier Wink
Zal er ook eens naartoe trekken.
Is het een "winkel" of eerder een gesloten huis ?
20-09-2014, 09:01 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2014 om 09:05 PM door don quichotte.)
Bericht: #7
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
(20-09-2014 05:53 PM)Venne schreef:  Idd, was weer een leuk bezoekje en er stond een 100% cab sauv open die best lekker was, naam ontsnapt mij. Weer een bedrag van 3 cijfers lichter en nog minder plaats in de kelder:-) Van die korting vergeten, ik denk dat ze iets met een klantenkaart doen?
Don?

Venne, ik weet niet dat ze met een klantenkaart werken, het zou kunnen.
Ik ben nu ook niet de klant die daar iedere week voor honderden euro's aan wijn koop en tot de favorieten van hun cliënteel behoor.
Ik heb in het verleden wel korting gekregen op wijn die ik per 6 stuks kocht.
Maar ik denk dat deze korting enkel gold voor een aantal wijnen in promotie.

@ Gandalf,
Dat is ondertussen een ernstige wijnhandel/winkel geworden.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
20-09-2014, 09:23 PM
Bericht: #8
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Was die vroeger dan niet ernstig wattewatte

Een toffe gast vond ik vroeger Willy Denon uit de Brusselsestraat.
20-09-2014, 11:01 PM
Bericht: #9
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
(20-09-2014 09:23 PM)Gandalf schreef:  Was die vroeger dan niet ernstig wattewatte

Een toffe gast vond ik vroeger Willy Denon uit de Brusselsestraat.

Sinds deze winkel werd geïntegreerd in het Delhaize concern heb ik Willy niet meer ontmoet.
Hoe zou het met hem gaan? Leeft hij nog?
Waar is de tijd dat ik in de kelderverdieping de geklasseerde crus kocht en hij mij met veel enthousiasme met de wijnwereld vertrouwd maakte.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
21-09-2014, 10:34 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-09-2015 om 09:32 PM door Gandalf.)
Bericht: #10
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Ah, gij ook don quichttte Wink
Ik wandelde ook steeds tot de kelderverdieping.
Er stond daar zo'n vitrine met al de goeie zaken: Latour, Dom Perignon, Lafite, Vin Jaune, ...


Volgens mij is er nu een zoon van Willy gerant.
Ik heb de vader van Willy nog gekend, maar toen was ik nog een klein ukkie.
21-09-2014, 01:12 PM
Bericht: #11
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
Ik zag gisteren idd wel promo's als je per 6 flessen kocht en het is een mooie moderne winkel met uitstalling van alle flessen , flatscreens enz...

En den Denon daar int kelderke :-) en tis idd de zoon die t spel heeft overgepakt.

(Gruut) Leive rules :-)

Wine is sunlight , held together by water !
30-09-2014, 05:43 PM
Bericht: #12
RE: DULST in Bierbeek (tegen Leuven)
En het is niet Bierbeek (mijn gemeente :-) ) maar Blanden (deelgemeente Oud Heverlee)
Voor diegenen die zouden beginnen zoeken en rondrijden en in de beek zouden rijden.

Wine is sunlight , held together by water !


Ga naar locatie: