Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Côte du Rhône Village
29-12-2014, 08:59 PM
Bericht: #1
Côte du Rhône Village
de 2012 van deze blend in het glas, pfff zelfs met een zware verkoudheid proef je dat dit brol is, streng en onsamenhangend, en over de balans zal ik maar zwijgen Confused moeilijk om hier een score op te plakken : 68 of zo, een glas water had beter gesmaakt bij de spaghetti

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
29-12-2014, 09:15 PM
Bericht: #2
RE: Côte du Rhône Village
(29-12-2014 08:59 PM)Kris G schreef:  de 2012 van deze blend in het glas, pfff zelfs met een zware verkoudheid proef je dat dit brol is, streng en onsamenhangend, en over de balans zal ik maar zwijgen Confused moeilijk om hier een score op te plakken : 68 of zo, een glas water had beter gesmaakt bij de spaghetti

Van een cooperatieve of zo? (mss de titel aanpassen, thank you)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
29-12-2014, 09:50 PM
Bericht: #3
RE: Côte du Rhône Village
(29-12-2014 09:15 PM)vinejo schreef:  
(29-12-2014 08:59 PM)Kris G schreef:  de 2012 van deze blend in het glas, pfff zelfs met een zware verkoudheid proef je dat dit brol is, streng en onsamenhangend, en over de balans zal ik maar zwijgen Confused moeilijk om hier een score op te plakken : 68 of zo, een glas water had beter gesmaakt bij de spaghetti

Van een cooperatieve of zo? (mss de titel aanpassen, thank you)

no f* idea Wink heel weinig info op de fles Angry ik ging het er anders natuurlijk wel in de titel bijzetten Smile ik vermoed idd een coöperatieve

echt nie lekker Sad

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
29-12-2014, 09:54 PM
Bericht: #4
RE: Côte du Rhône Village
(29-12-2014 09:50 PM)Kris G schreef:  
(29-12-2014 09:15 PM)vinejo schreef:  
(29-12-2014 08:59 PM)Kris G schreef:  de 2012 van deze blend in het glas, pfff zelfs met een zware verkoudheid proef je dat dit brol is, streng en onsamenhangend, en over de balans zal ik maar zwijgen Confused moeilijk om hier een score op te plakken : 68 of zo, een glas water had beter gesmaakt bij de spaghetti

Van een cooperatieve of zo? (mss de titel aanpassen, thank you)

no f* idea Wink heel weinig info op de fles Angry ik ging het er anders natuurlijk wel in de titel bijzetten Smile ik vermoed idd een coöperatieve

echt nie lekker Sad

Staat er niks onderaan in kleine lettertjes? Nu is je titel net hetzellfde als in Bordeaux een topic openen met als titel "Bordeaux Superieur". Niet echt relevant dus ;-)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
29-12-2014, 10:27 PM
Bericht: #5
RE: Côte du Rhône Village
nope, tot mijn verbazing echt niks, ik dacht daarom dat het over een coöperatieve ging die een blend maakt van alle "rest-wijn" van de Villages, en daarom dacht ik dat het enige relevantie had, maar discussie mag gerust verwijderd worden hoor : geen enkel probleem mee Wink

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
29-12-2014, 11:55 PM
Bericht: #6
RE: Côte du Rhône Village
nogal weinig zeggende topic he :-)
Zelfde als: Loire, cabarnet franc.. trekt op niks ;-)

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
30-12-2014, 12:13 AM
Bericht: #7
RE: Côte du Rhône Village
Maar wel nog nooit zo veel reactie op nen slechte wijn zonder naam ;-)
30-12-2014, 12:28 AM
Bericht: #8
RE: Côte du Rhône Village
Het laat dan ook veel aan de verbeelding over he :-)

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
30-12-2014, 12:33 AM
Bericht: #9
RE: Côte du Rhône Village
(29-12-2014 11:55 PM)Terretoir schreef:  nogal weinig zeggende topic he :-)
Zelfde als: Loire, cabarnet franc.. trekt op niks ;-)

dat is wel niet hetzelfde hé Wink ik zeg niet dat alle Côtes du Rhône Villages op niks trekken! gewoon die ene coöperatieve blend uit 2012 (komt uit de Delhaize), de bijgevoegde infofolder blinkt trouwens uit in non-informatie Wink

trouwens jammer dat er op mijn "gewone" TN's niet even veel reactie komt Wink

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
30-12-2014, 12:38 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-12-2014 om 12:39 AM door Terretoir.)
Bericht: #10
RE: Côte du Rhône Village
Jamoja Kris, ge geeft hier nu wel ne voorzet he :-) Er zijn veel CDR village's... U heading is gewoon niet duidelijk ;-)

ps,
een post zet ik niet om reactie uit te lokken maar om mijn mening mee te delen...

Jij en ik, zei ik, we zijn een schitterende blend van twee rijpe singles. Ja, zei je, that's the spirit! Beter nog, zei ik, taste the spirit... --- Geert De Kockere
30-12-2014, 12:44 AM
Bericht: #11
RE: Côte du Rhône Village
(30-12-2014 12:38 AM)Terretoir schreef:  Jamoja Kris, ge geeft hier nu wel ne voorzet he :-) Er zijn veel CDR village's... U heading is gewoon niet duidelijk ;-)

ps,
een post zet ik niet om reactie uit te lokken maar om mijn mening mee te delen...

die fles (tis te zeggen fleske) is gewoon niet duidelijk... Wink de inhoud jammer genoeg wel Angry

ik zie het forum eerder als een discussie (in positieve zin) platform, anders wordt het meer een soort blog, maar dat moet iedereen voor zich uitmaken cheers

het leven is te kort om slechte wijn te drinken


Ga naar locatie: