Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Señorio de los llanos - Valdepenas
01-02-2015, 01:22 PM
Bericht: #1
Señorio de los llanos - Valdepenas
Ik kreeg enkele flessen wijn cadeau van een vriend.
Nu deze is geen wijnliefhebber en kon een pakket kopen online deed me zo een plezier Smile

De tempranillo zonder jaartal ontkurkte ik deze vrijdag .

Op de vrijdag zelf had ik wat pruim en vanille in de neus in de mond smaakte de wijn me niet echt . Een wrang zuur gevoel op het einde , was niet echt aangenaam '

Gisteren nog eens geproefd en ik moet zeggen dit is al drinkbaar !

En vandaag de laatste dag opnieuw een glaasje .

Wat hier nu van te vinden ?

Goh ik kan op zich niet zoveel fout zeggen , niet dat dit mijn bedoeling is natuurlijk ...
Ti's wijn maar niet hetgeen waar ik naar opzoek ben in wijn.
Het drinkt vlot weg , maar ik mis structuur .
En de elementen die aanwezig zijn .
De zuren , beetje fruit , vanille en afdronk zijn er allemaal maar dit komt niet over als een mooi geheel.

Begrijp me niet verkeerd , na wat Google werk blijkt dat je dit flesje lokaal kan kopen aan 1,5 euro .
En mochten menig café en zelfs restaurant dit al serveren als een huiswijn .
Zouden ze er vooruit opgaan .

Dit is echt wel even naar de realiteit , zeker nadat dit de eerste wijn is die ik benut na de 50/50 geweest ...
01-02-2015, 01:28 PM
Bericht: #2
RE: Señorio de los llanos - Valdepenas
(01-02-2015 01:22 PM)gertjeuh schreef:  Dit is echt wel even naar de realiteit , zeker nadat dit de eerste wijn is die ik benut na de 50/50 geweest ...

dat gevoel komt me bekend voor Wink

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
01-02-2015, 01:31 PM
Bericht: #3
RE: Señorio de los llanos - Valdepenas
(01-02-2015 01:28 PM)Kris G schreef:  
(01-02-2015 01:22 PM)gertjeuh schreef:  Dit is echt wel even naar de realiteit , zeker nadat dit de eerste wijn is die ik benut na de 50/50 geweest ...

dat gevoel komt me bekend voor Wink

Tkan niet alledagen kermis zijn Tongue
01-02-2015, 01:42 PM
Bericht: #4
RE: Señorio de los llanos - Valdepenas
Deze Sênor was de wijn waarvan mijn buurman ooit zei: Woh, echt nie slecht ze, lekker zelfs, maar ge moogt er geen echte wijn naast drinken.. Big Grin

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
01-02-2015, 01:49 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-02-2015 om 02:00 PM door Smaakatleet.)
Bericht: #5
RE: Señorio de los llanos - Valdepenas
(01-02-2015 01:42 PM)vinejo schreef:  Deze Sênor was de wijn waarvan mijn buurman ooit zei: Woh, echt nie slecht ze, lekker zelfs, maar ge moogt er geen echte wijn naast drinken.. Big Grin

applaus en u buur heeft gelijk !

Vergeten van vermelden deze fles is voorzien van een uitermate kei coole mega fascinerende sticker waarop staat :

Best Selling in spain !
22-06-2015, 10:55 AM
Bericht: #6
RE: Señorio de los llanos - Valdepenas
Dit weekend eens de witte versie geproefd ervan en nu nog eens een klein glaasje aant herproeven .
Staat al van zaterdag open , in de koelkast met het kurk erop .

Zeer zoet aandoende wijn bij het begin .
Maar toch zit hier genoeg fruit in ,
om niet als suikerwater omschreven te worden .


En ja ik moet zelf toegeven dit is drinkbaar en eigenlijk niet fout gemaakt ofzo...
Of ze deze ook de Carrefour hebben weet ik niet .
Maar als je bezoek hebt en de mensen die je ontvangt kennen geen noot van wijn of appreciëren het niet genoeg om iets top open te trekken .
Ga dan hier maar voor .
Als ze iets zoeter willen uiteraard .


Ga naar locatie: