Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vidal Soblechero - Rueda Castilla y leon
29-03-2015, 07:37 PM
Bericht: #1
Vidal Soblechero - Rueda Castilla y leon
La Seca, located in the heart of Rueda, the central region of Castilla-León, is the home of Bodegas Vidal Soblechero. A few years ago the family decided to give a new dimension to their huge experience in wine growing. A small winery was to be founded, searching for a different way of working to that of their neighbours, who were mainly driven by high volumes of production. Instead, quality should come first. The most important base for excellent wines - a sufficiently high amount of vineyards with old vines - had been established by Claudio Vidal Obregón, who is still responsible for the vineyards, continually for the last forty years. It's the familys aim to bottle high quality wines which reflect both the character of the region Rueda and the tradition of the grape varieties Verdejo and Tinta Fina. Today, the winery is run by Claudio Vidal's children, Alicia and Vidal.

Het volledige verhaal,
vind je hier terug --> http://www.clavidor.com/uk/ukstart.html

Dit weekend de Ammare 2012 verdejo opengemaakt .

Het is een vrij heldere witte wijn , je zou zelfs kunnen zeggen wit met een scheutje groen erin Wink .

Een verleidster zoveel is me duidelijk bij het ruiken van deze wijn .
Heel rijke maar toch zachte neus van limoen , wit fruit , bloemen .
Een kleine seductie die het waakvlammeke van men boiler laat ontwikkelen tot een vurig verlangen naar proeven ...

De wijn smelt wat weg precies in de mond , fruit dat rijp en zoet overkomt opnieuw zacht , zuurtjes die als een polsslag er opnieuw bijkomen en wegzakken . op het einde krijg je zelfs nog een mooi stukje limoen voorgeschoteld bij de zuurtjes voordat de wijn flatline gaat .

Verdejo I LIKE !

Een ideale apero wijn .

Dit moment creëerde mijn eigen beetje zon en zomer gevoel op een regenachtige dag ...
29-03-2015, 10:57 PM
Bericht: #2
RE: Vidal Soblechero - Rueda Castilla y leon
Citaat:Dit moment creëerde mijn eigen beetje zon en zomer gevoel op een regenachtige dag ...

thumbsup tmoet toch een ferm zonneke geweest zijn om een zomergevoel te geven op deze dag!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
29-03-2015, 11:21 PM
Bericht: #3
RE: Vidal Soblechero - Rueda Castilla y leon
(29-03-2015 07:37 PM)gertjeuh schreef:  Een kleine seductie die het waakvlammeke van men boiler laat ontwikkelen tot een vurig verlangen naar proeven ...

Pure poëzie! applaus

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
30-03-2015, 06:27 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-03-2015 om 08:24 PM door Smaakatleet.)
Bericht: #4
RE: Vidal Soblechero - Rueda Castilla y leon
@ Olivier Big Grin het doet echt zomers aan !
Helaas toen ik wilde zien bij een volgende bestelling nog kon kopen .
Kreeg ik te lezen artikel niet meer beschikbaar Sad .


@ Vinejo die vloeistof beïnvloedt altijd mijn schrijfgedrag , blame it on the wine!


Ga naar locatie: