Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Les Arums de Lagrange
06-04-2015, 09:52 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2015 om 09:53 PM door Biff.)
Bericht: #1
Les Arums de Lagrange
Iemand ervaring met deze witte van St Julien?
Ik had die samen met de witte van Chasse Spleen in bestelling geplaatst bij Topwijnen, maar door een error op de site werd de bestelling geannuleerd...
Als ik de comments lees ivm de witte Chasse Spleen lees ik niet veel goeds qua p/k...
Mss de St Julien qua p/k wel?

Live your life to the fullest, because it only happens once...
06-04-2015, 10:09 PM
Bericht: #2
RE: Les Arums de Lagrange
(06-04-2015 09:52 PM)Biff schreef:  Iemand ervaring met deze witte van St Julien?
Ik had die samen met de witte van Chasse Spleen in bestelling geplaatst bij Topwijnen, maar door een error op de site werd de bestelling geannuleerd...
Als ik de comments lees ivm de witte Chasse Spleen lees ik niet veel goeds qua p/k...
Mss de St Julien qua p/k wel?

Al 2 x gedronken en wellicht ergens op t forum besproken. Goed maar niet groot, zou t eigenlijk niet meer kopen.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
06-04-2015, 10:26 PM
Bericht: #3
RE: Les Arums de Lagrange
ik heb die nog bij jou gedronken Jo! Ik vond die wel goed, maar nogal veel hout, waardoor we blind zelfs aan chardonnay/Bourgogne dachten...

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
06-04-2015, 10:32 PM
Bericht: #4
RE: Les Arums de Lagrange
(06-04-2015 10:09 PM)vinejo schreef:  
(06-04-2015 09:52 PM)Biff schreef:  Iemand ervaring met deze witte van St Julien?
Ik had die samen met de witte van Chasse Spleen in bestelling geplaatst bij Topwijnen, maar door een error op de site werd de bestelling geannuleerd...
Als ik de comments lees ivm de witte Chasse Spleen lees ik niet veel goeds qua p/k...
Mss de St Julien qua p/k wel?

Al 2 x gedronken en wellicht ergens op t forum besproken. Goed maar niet groot, zou t eigenlijk niet meer kopen.
Gemiddelde van 20tal euro's bij Topwijnen...
Toch es goed overwegen dus...
thank you

Live your life to the fullest, because it only happens once...
07-04-2015, 08:35 AM
Bericht: #5
RE: Les Arums de Lagrange
(06-04-2015 10:26 PM)Olivier schreef:  ik heb die nog bij jou gedronken Jo! Ik vond die wel goed, maar nogal veel hout, waardoor we blind zelfs aan chardonnay/Bourgogne dachten...

Ah, juist, inderdaad- heb misschien om andere redenen een mindere herinnering aan die middag Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
07-04-2015, 12:36 PM
Bericht: #6
RE: Les Arums de Lagrange
Ik heb thuis nog een Talbot Caillou Blanc 2012 ( St. Julien ) liggen.
Nog niet geproefd, maar wel benieuwd wat het zou geven.

Qua Bordeaux wit kon enkel Smith Haut Lafitte ( zowel eerste als tweede wijn ) mij bekoren.

Mathijs

When in doubt ... drink Pomerol !
02-05-2016, 06:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-05-2016 om 07:15 PM door Biff.)
Bericht: #7
RE: Les Arums de Lagrange
De 2012 van Les Arums in het glas vorig weekend.

In de neus: bloesems, citrus
Mooie afdronk, geen overheersende zuurtjes

Best lekker, maar waarschijnlijk ook geen volgende aankoop meer.
Betaalde 26 euro in plaatselijke vishandel...

Jammer genoeg kwam de wijn niet tot z'n recht bij de maaltijd (te pikant)Confused

Live your life to the fullest, because it only happens once...
02-05-2016, 07:41 PM
Bericht: #8
RE: Les Arums de Lagrange
(02-05-2016 06:57 PM)Biff schreef:  De 2012 van Les Arums in het glas vorig weekend.

In de neus: bloesems, citrus
Mooie afdronk, geen overheersende zuurtjes

Best lekker, maar waarschijnlijk ook geen volgende aankoop meer.
Betaalde 26 euro in plaatselijke vishandel...

Jammer genoeg kwam de wijn niet tot z'n recht bij de maaltijd (te pikant)Confused

Koopt gij uw vis in dan de wijnhandel? Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
02-05-2016, 07:49 PM
Bericht: #9
RE: Les Arums de Lagrange
(02-05-2016 07:41 PM)vinejo schreef:  
(02-05-2016 06:57 PM)Biff schreef:  De 2012 van Les Arums in het glas vorig weekend.

In de neus: bloesems, citrus
Mooie afdronk, geen overheersende zuurtjes

Best lekker, maar waarschijnlijk ook geen volgende aankoop meer.
Betaalde 26 euro in plaatselijke vishandel...

Jammer genoeg kwam de wijn niet tot z'n recht bij de maaltijd (te pikant)Confused

Koopt gij uw vis in dan de wijnhandel? Wink
Oei, doen jullie dat dan zo niet? Smile

Live your life to the fullest, because it only happens once...
02-05-2016, 08:40 PM
Bericht: #10
RE: Les Arums de Lagrange
(02-05-2016 07:49 PM)Biff schreef:  
(02-05-2016 07:41 PM)vinejo schreef:  
(02-05-2016 06:57 PM)Biff schreef:  De 2012 van Les Arums in het glas vorig weekend.

In de neus: bloesems, citrus
Mooie afdronk, geen overheersende zuurtjes

Best lekker, maar waarschijnlijk ook geen volgende aankoop meer.
Betaalde 26 euro in plaatselijke vishandel...

Jammer genoeg kwam de wijn niet tot z'n recht bij de maaltijd (te pikant)Confused

Koopt gij uw vis in dan de wijnhandel? Wink
Oei, doen jullie dat dan zo niet? Smile

Alleen op 1 april ;-)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
24-09-2017, 05:06 PM
Bericht: #11
RE: Les Arums de Lagrange
Vond hier nog een tn van augustus terugBlush

Les Arums 2012
Lichtgeel, in de neus citroen, agrum, vuursteen
Mooi mineraal, heel lekker op z'n 5e jaar.
Mn laatste fles

Live your life to the fullest, because it only happens once...


Ga naar locatie: