Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flesje vergeten...
09-08-2015, 10:41 AM
Bericht: #1
Flesje vergeten...
..in de diepvries...

Rolleyes


Bijlagen Afbeeldingen
   

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
09-08-2015, 11:26 AM
Bericht: #2
RE: Flesje vergeten...
Dat doet me aan het volgende denken,

http://www.irishcentral.com/news/ernest-...58761.html

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/artic...tica.dhtml

Grts.

In blind, we trust Cool
09-08-2015, 12:00 PM
Bericht: #3
RE: Flesje vergeten...
(09-08-2015 10:41 AM)vinejo schreef:  ..in de diepvries...

Rolleyes

Een rosé frisco, kan nog interessant zijn Wink

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
09-08-2015, 12:21 PM
Bericht: #4
RE: Flesje vergeten...
(09-08-2015 10:41 AM)vinejo schreef:  ..in de diepvries...

Rolleyes

Ik dacht dat ik alleen was die zo iets mee maakt.Blush

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
09-08-2015, 12:26 PM
Bericht: #5
RE: Flesje vergeten...
Ondertussen glaasje gedronken, niet slecht hoor...
Wel geluk gehad dat de kurk eruit is gesprongen, anders was de fles gebarsten.
Wel een leuk effect momenteel. De Fransen doen ijsblokjes in hun rosé (barbaren!), wel, als het dan toch moet doen we het liever zo (zie foto)


Bijlagen Afbeeldingen
   

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
09-08-2015, 01:46 PM
Bericht: #6
RE: Flesje vergeten...
Citaat:De Fransen doen ijsblokjes in hun rosé (barbaren!)

inderdaad, ik heb dat daar nu ook meermaals gezien. Wat ik ook twee maal meegemaakt heb, is dat ik een glas wit vraag als aperitief, en een rode voor bij de maaltijd (expliciet gezegd) en dat ze met beide glazen tegelijk komen... Je zou toch denken dat de Fransen beter moeten weten. Not!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
09-08-2015, 06:29 PM
Bericht: #7
RE: Flesje vergeten...
(09-08-2015 12:26 PM)vinejo schreef:  Ondertussen glaasje gedronken, niet slecht hoor...
Wel geluk gehad dat de kurk eruit is gesprongen, anders was de fles gebarsten.
Wel een leuk effect momenteel. De Fransen doen ijsblokjes in hun rosé (barbaren!), wel, als het dan toch moet doen we het liever zo (zie foto)
de beste dingen ontstaan soms door toeval

My tastes are simple, I am easily satisfied with the best.
Winston Churchil
11-08-2015, 10:50 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2015 om 03:20 PM door Mick.)
Bericht: #8
RE: Flesje vergeten...
(09-08-2015 12:26 PM)vinejo schreef:  Ondertussen glaasje gedronken, niet slecht hoor...
Wel geluk gehad dat de kurk eruit is gesprongen, anders was de fles gebarsten.
Wel een leuk effect momenteel. De Fransen doen ijsblokjes in hun rosé (barbaren!), wel, als het dan toch moet doen we het liever zo (zie foto)

Nog mooi als decoratie ook Tongue
11-08-2015, 10:58 AM
Bericht: #9
RE: Flesje vergeten...
(09-08-2015 01:46 PM)Olivier schreef:  
Citaat:De Fransen doen ijsblokjes in hun rosé (barbaren!)

inderdaad, ik heb dat daar nu ook meermaals gezien. Wat ik ook twee maal meegemaakt heb, is dat ik een glas wit vraag als aperitief, en een rode voor bij de maaltijd (expliciet gezegd) en dat ze met beide glazen tegelijk komen... Je zou toch denken dat de Fransen beter moeten weten. Not!

De slechtste wijnen die ik ooit al heb gedronken waren in Frankrijk op restaurant.

In Giverny bijvoorbeeld dik in de twintig euro voor een rode Loire wijn die aan circa 28° op tafel komt, vervolgens tien minuten wachten eer ze een ijsemmer brachten na 4 keer vragen.

Deze week mijn vrouw een karafje huiswijn voor bij de Mosselen ergens in Audresselles. Precies citroenwater dat al 3 dagen op tafel stond.

Dit geldt natuurlijk niet voor alle restaurants.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
11-08-2015, 11:48 AM
Bericht: #10
RE: Flesje vergeten...
Had onlangs minder geluk met een fles prosecco.

Fles gebarsten, glas en prosecco-ijs verspreid over de diepvries.

Heb nog even met het idee gespeeld om dit ijs bij te houden, maar vond er niet dadelijk een nuttig gebruik voor.
16-09-2017, 03:10 PM
Bericht: #11
RE: Flesje vergeten...
Ik ga op vakantie en neem mee ...

Toch een schoon valies hé mannen Wink


Bijlagen Afbeeldingen
   

In blind, we trust Cool
16-09-2017, 03:44 PM
Bericht: #12
RE: Flesje vergeten...
(16-09-2017 03:10 PM)fleer schreef:  Ik ga op vakantie en neem mee ...

Toch een schoon valies hé mannen Wink

jawadde! ziet er heel professioneel uit. Ik vraag me wel af hoe ze koffer open doen zonder dat de flessen eruit vallen Slurp

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
16-09-2017, 04:06 PM
Bericht: #13
RE: Flesje vergeten...
(16-09-2017 03:44 PM)Olivier schreef:  
(16-09-2017 03:10 PM)fleer schreef:  Ik ga op vakantie en neem mee ...

Toch een schoon valies hé mannen Wink

jawadde! ziet er heel professioneel uit. Ik vraag me wel af hoe ze koffer open doen zonder dat de flessen eruit vallen Slurp

Inderdaad ... stel mij ook vragen bij de plaats waar de glazen en de fles elkaar raken, nog niet te spreken over de variatie flessen die er bestaan.

Grtz

In blind, we trust Cool
17-09-2017, 11:18 AM
Bericht: #14
RE: Flesje vergeten...
(16-09-2017 04:06 PM)fleer schreef:  
(16-09-2017 03:44 PM)Olivier schreef:  
(16-09-2017 03:10 PM)fleer schreef:  Ik ga op vakantie en neem mee ...

Toch een schoon valies hé mannen Wink

jawadde! ziet er heel professioneel uit. Ik vraag me wel af hoe ze koffer open doen zonder dat de flessen eruit vallen Slurp

Inderdaad ... stel mij ook vragen bij de plaats waar de glazen en de fles elkaar raken, nog niet te spreken over de variatie flessen die er bestaan.

Grtz

zit nog een tussenschotje in zeker hé.


Ga naar locatie: