Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chateau La Calisse
20-03-2016, 06:25 PM
Bericht: #1
Chateau La Calisse
Patrice Ortelli 2012 rood: bij openen onmiddellijk cassis en ander zwart fruit en in de mond aangenaam gevinifieerd. Zeer kruidig, en allesbehalve vermoeiend. Dit was gewoon erg lekker, wat N-R-achtig, maar fruitiger. Kwam meer open na enkele uren in de fles. Had hem gelukkig enkele uren op voorhand ontkurkt. Ik bezoek dit domein zeker terug, als ik er nog eens geraak. 90+

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
20-03-2016, 06:36 PM
Bericht: #2
RE: Chateau La Calisse
(20-03-2016 06:25 PM)TheWineVet schreef:  Patrice Ortelli 2012 rood: bij openen onmiddellijk cassis en ander zwart fruit en in de mond aangenaam gevinifieerd. Zeer kruidig, en allesbehalve vermoeiend. Dit was gewoon erg lekker, wat N-R-achtig, maar fruitiger. Kwam meer open na enkele uren in de fles. Had hem gelukkig enkele uren op voorhand ontkurkt. Ik bezoek dit domein zeker terug, als ik er nog eens geraak. 90+

Geen zoethout in de neus..? Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
20-03-2016, 08:43 PM
Bericht: #3
RE: Chateau La Calisse
(20-03-2016 06:36 PM)vinejo schreef:  
(20-03-2016 06:25 PM)TheWineVet schreef:  Patrice Ortelli 2012 rood: bij openen onmiddellijk cassis en ander zwart fruit en in de mond aangenaam gevinifieerd. Zeer kruidig, en allesbehalve vermoeiend. Dit was gewoon erg lekker, wat N-R-achtig, maar fruitiger. Kwam meer open na enkele uren in de fles. Had hem gelukkig enkele uren op voorhand ontkurkt. Ik bezoek dit domein zeker terug, als ik er nog eens geraak. 90+

Geen zoethout in de neus..? Wink

Ja, idd wel.

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
20-03-2016, 11:03 PM
Bericht: #4
RE: Chateau La Calisse
(20-03-2016 08:43 PM)TheWineVet schreef:  
(20-03-2016 06:36 PM)vinejo schreef:  
(20-03-2016 06:25 PM)TheWineVet schreef:  Patrice Ortelli 2012 rood: bij openen onmiddellijk cassis en ander zwart fruit en in de mond aangenaam gevinifieerd. Zeer kruidig, en allesbehalve vermoeiend. Dit was gewoon erg lekker, wat N-R-achtig, maar fruitiger. Kwam meer open na enkele uren in de fles. Had hem gelukkig enkele uren op voorhand ontkurkt. Ik bezoek dit domein zeker terug, als ik er nog eens geraak. 90+

Geen zoethout in de neus..? Wink

Ja, idd wel.

Aha, calisse lijk da ze zeggen.. Tongue

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: