Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haut-Breton Larigaudière, Margaux
29-05-2016, 08:31 PM
Bericht: #1
Haut-Breton Larigaudière, Margaux
Kleiner domein uit Margaux, sinds vele jaren in Belgische handen. Ik dronk hier gisteren de 2008 van en was zeer aangenaam verrast. Redelijk wat houtinvloeden, vooral in de neus, maar niet storend. In de mond klassiek bordeaux, geen blockbuster maar eerder verfijnd en lang, nu al heel goed te drinken. Ik denk dat ik ongeveer 18 euro betaalde en dat is hij zeker waard.
29-05-2016, 09:19 PM
Bericht: #2
RE: Haut-Breton Larigaudière, Margaux
(29-05-2016 08:31 PM)Franzo schreef:  Kleiner domein uit Margaux, sinds vele jaren in Belgische handen. Ik dronk hier gisteren de 2008 van en was zeer aangenaam verrast. Redelijk wat houtinvloeden, vooral in de neus, maar niet storend. In de mond klassiek bordeaux, geen blockbuster maar eerder verfijnd en lang, nu al heel goed te drinken. Ik denk dat ik ongeveer 18 euro betaalde en dat is hij zeker waard.

Zeker en vast, wijngaarden liggen naast die van Chateau Margaux. Ik dronk toevallig de 2000 vorige woensdag (uit magnum), was perfect op dronk, mooi aroma en zacht in de mond. De Grand Pontet 2006 (vers uit de kist) die ik daarna schonk vertoonde in de mond echter meer body en complexiteit.
HBL is een van de domeinen van Rabotvins.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: