Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gustave Lorentz
29-11-2016, 09:18 PM
Bericht: #1
Gustave Lorentz
Gustave Lorentz - Evidence Riesling 2013

Biowijn van Gustave Lorentz uit Bergheim. Riesling met feitelijk wel een aantrekkelijke neus. Veel citrus zoals roze pompelmoes en limoenzeste in combinatie met witte bloemetjes en een klein toetsje mineraliteit. De zuren zijn wat ingetogen maar de wijn heeft toch een zekere volheid. Het fris, fruitige blijft echter de voornaamste eigenschap. Goeie wijn, echter zeker geen top want in de nadronk laat hij je een beetje in de steek.
Voor ong. € 12,50 ter plaatse dacht ik.


Bijlagen Afbeeldingen
   
03-12-2016, 10:34 PM
Bericht: #2
RE: Gustave Lorentz
(29-11-2016 09:18 PM)FRANCISPICCART schreef:  Gustave Lorentz - Evidence Riesling 2013

Biowijn van Gustave Lorentz uit Bergheim. Riesling met feitelijk wel een aantrekkelijke neus. Veel citrus zoals roze pompelmoes en limoenzeste in combinatie met witte bloemetjes en een klein toetsje mineraliteit. De zuren zijn wat ingetogen maar de wijn heeft toch een zekere volheid. Het fris, fruitige blijft echter de voornaamste eigenschap. Goeie wijn, echter zeker geen top want in de nadronk laat hij je een beetje in de steek.
Voor ong. € 12,50 ter plaatse dacht ik.

Definieer je deze wijn dan niet evenwichtig omdat hij je een beetje in de steek laat?

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
04-12-2016, 07:17 PM
Bericht: #3
RE: Gustave Lorentz
(03-12-2016 10:34 PM)don quichotte schreef:  
(29-11-2016 09:18 PM)FRANCISPICCART schreef:  Gustave Lorentz - Evidence Riesling 2013

Biowijn van Gustave Lorentz uit Bergheim. Riesling met feitelijk wel een aantrekkelijke neus. Veel citrus zoals roze pompelmoes en limoenzeste in combinatie met witte bloemetjes en een klein toetsje mineraliteit. De zuren zijn wat ingetogen maar de wijn heeft toch een zekere volheid. Het fris, fruitige blijft echter de voornaamste eigenschap. Goeie wijn, echter zeker geen top want in de nadronk laat hij je een beetje in de steek.
Voor ong. € 12,50 ter plaatse dacht ik.

Definieer je deze wijn dan niet evenwichtig omdat hij je een beetje in de steek laat?

Het enige probleem van deze wijn was de zeer korte afdronk. Dat bedoelde ik met "in de steek laten".


Ga naar locatie: