Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Malaga
30-01-2017, 11:15 PM
Bericht: #1
Malaga
Iemand misschien tips voor interessante eet- en drinkadressen in Malaga?

Het hoeft zeker geen haute cuisine te zijn, want de zesjarige zoon gaat ook mee, maar een tip voor een plezante tapasbar met mooie wijnkaart is altijd welkom cheers.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
31-01-2017, 08:52 AM
Bericht: #2
RE: Malaga
(30-01-2017 11:15 PM)33S schreef:  Iemand misschien tips voor interessante eet- en drinkadressen in Malaga?

Het hoeft zeker geen haute cuisine te zijn, want de zesjarige zoon gaat ook mee, maar een tip voor een plezante tapasbar met mooie wijnkaart is altijd welkom cheers.

Nog nooit geweest, maar veel plezier alvast Smile

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
31-01-2017, 12:43 PM
Bericht: #3
RE: Malaga
(31-01-2017 08:52 AM)Olivier schreef:  
(30-01-2017 11:15 PM)33S schreef:  Iemand misschien tips voor interessante eet- en drinkadressen in Malaga?

Het hoeft zeker geen haute cuisine te zijn, want de zesjarige zoon gaat ook mee, maar een tip voor een plezante tapasbar met mooie wijnkaart is altijd welkom cheers.

Nog nooit geweest, maar veel plezier alvast Smile


- Madeinterranea, Plaza Uncibay 3

- El Pimpi : Calle Granada 62

Goede en betaalbare wijnen op beide adressen !
31-01-2017, 02:41 PM
Bericht: #4
RE: Malaga
Bedankt voor de tips, neem ze zeker mee! Van die El Pimpi had ik van iemand anders ook al gehoord.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
31-01-2017, 07:54 PM
Bericht: #5
RE: Malaga
(31-01-2017 02:41 PM)33S schreef:  Bedankt voor de tips, neem ze zeker mee! Van die El Pimpi had ik van iemand anders ook al gehoord.
Los Gatos zou ik toch ook zeker aandoen,
en in de overdekte markt (kan direkt niet op de naam komen, maar in historische gedeelte van de stad) zijn enkele zeer goede tapasbars.
Beetje verder ( met de bus ) in Mijas vind je tal van wijnbars.
03-03-2017, 05:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-03-2017 om 05:39 PM door 33S.)
Bericht: #6
RE: Malaga
Net terug, dus uit dankbaarheid voor jullie antwoorden en voor degenen die in de toekomst deze stad nog willen bezoeken toch enkele bevindingen.

De tapas in Madeinterranea waren heel goed (zeker de Iberico filet en de inktviskroketten), maar ze kwamen wel heel snel achtereen, waardoor het een beetje chaotisch werd, maar dat ligt misschien eerder aan ons.

Een andere aanrader is Los Mellizos, een restaurant dat hoort tot een viswinkel. Veel schaaldieren, maar ook lekkere Paella en voor zover ik dit kan beoordelen toch ook een goede wijnkaart. Ik dronk er tenminste toch de twee beste wijnen tijdens ons verblijf: Luis Cañas - Rioja crianza 2013 en vooral de Martin Codax 'Albariño' 2015. Die laatste is de enige wijn die ik misschien zelf hier thuis ook zou aanschaffen. Heel fris en erg lekker.

Voor de rest: opnieuw tot de conclusie gekomen dat Spaanse rode wijn echt niet mijn ding is (meestal door de houtopvoeding) en ik had toch verwacht en gehoopt om meer Fino en Manzanilla tegen te komen op de wijnkaart.

Wel een aangename stad om in deze periode te bezoeken (altijd zon gehad) en helemaal niet duur.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
03-03-2017, 05:45 PM
Bericht: #7
RE: Malaga
(03-03-2017 05:36 PM)33S schreef:  Net terug, dus uit dankbaarheid voor jullie antwoorden en voor degenen die in de toekomst deze stad nog willen bezoeken toch enkele bevindingen.

De tapas in Madeinterranea waren heel goed (zeker de Iberico filet en de inktviskroketten), maar ze kwamen wel heel snel achtereen, waardoor het een beetje chaotisch werd, maar dat ligt misschien eerder aan ons.

Een andere aanrader is Los Mellizos, een restaurant dat hoort tot een viswinkel. Veel schaaldieren, maar ook lekkere Paella en voor zover ik dit kan beoordelen toch ook een goede wijnkaart. Ik dronk er tenminste toch de twee beste wijnen tijdens ons verblijf: Luis Cañas - Rioja crianza 2013 en vooral de Martin Codax 'Albariño' 2015. Die laatste is de enige wijn die ik misschien zelf hier thuis ook zou aanschaffen. Heel fris en erg lekker.

Voor de rest: opnieuw tot de conclusie gekomen dat Spaanse rode wijn echt niet mijn ding is (meestal door de houtopvoeding) en ik had toch verwacht en gehoopt om meer Fino en Manzanilla tegen te komen op de wijnkaart.

Wel een aangename stad om in deze periode te bezoeken (altijd zon gehad) en helemaal niet duur.

thank you voor de tips!
Ben er ooit geweest (bezoek aan t Alhambra) en herinner me vooral de loden hitte...
Maar t was in augustus en ik was 16, dus niet naar wijn gezocht... Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
04-03-2017, 02:13 PM
Bericht: #8
RE: Malaga
T kan daar warm zijn ja :-)
La casa del perro is ook een aanrader!!

Wine is sunlight , held together by water !


Ga naar locatie: