Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
heidsieck monopole
10-12-2010, 06:37 PM
Bericht: #1
heidsieck monopole
Vandaag in Carrefour Kuringen; Heidsieck Monopole premier cru aan 15eur de fles. Lijkt mij een koopje. Er staan zeker 50 kartonnen (aan ingang)Smile
10-12-2010, 10:00 PM
Bericht: #2
RE: heidsieck monopole
Bij wijze van overdrijving: in de Auchan Roncq is er om de drie weken een actie Heidsieck Monopole 1+1 gratis, wat ook neerkomt op 15 Euro de fles.
Zelf niet echt onder de indruk ervan.
Wat er ook regelmatig 1+1 is: Charles Lafite, cuvée Orgeil de France.

The quality of a wine lies in the second half of the bottle.
17-08-2011, 10:31 AM
Bericht: #3
RE: heidsieck monopole
Meestal zijn die acties het gevolg omdat deze flessen minder lang kunnen liggen hebben in de kelders en zo rapper op kurk gestoken geweest zijn, hetzelfde met Charles Lafite. Soms staat de Castellane Commodore 2002 (1+1) ook aangeboden maar deze vond ik al over zen top.
17-08-2011, 11:46 AM
Bericht: #4
RE: heidsieck monopole
(17-08-2011 10:31 AM)Pietn schreef:  Meestal zijn die acties het gevolg omdat deze flessen minder lang kunnen liggen hebben in de kelders en zo rapper op kurk gestoken geweest zijn, hetzelfde met Charles Lafite. Soms staat de Castellane Commodore 2002 (1+1) ook aangeboden maar deze vond ik al over zen top.

Heb toevallig dit weekend die Castellane 2002 in het glas gekregen, vond m zeer lekker. Maar er kan bij Champagne nog meer dan bij wijn veel verschil zijn tussen 2 flessen...

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: