Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe CT interface
30-12-2009, 11:32 AM
Bericht: #1
Nieuwe CT interface
Zijn er veel Cellartracker users hier? Net de sneak peek van de nieuwe interface gezien, en het ziet er echt fantastisch uit met ongelofelijke nieuwe mogelijkheden.... kan niet wachten tot het online staat
30-12-2009, 12:58 PM
Bericht: #2
RE: Nieuwe CT interface
Net gekeken, indrukwekkend indeed...
Toffe mens precies die Eric.
tasting note assistent vond ik er wel wat over
én ik vraag me af of dit gratis kan blijven (zeker die pro-notes, zal sowieso betalend zijn)

http://www.screencast.com/users/cellartr...a08b67a032
30-12-2009, 01:43 PM
Bericht: #3
RE: Nieuwe CT interface
Ik betaal wel jaarlijks een bijdrage aan CT. Vind het gezien de super-functionaliteit echt wel de moeite waard. De grote kracht van CT ligt in de enorme userbase, waardoor ik niet denk dat er in de toekomst veel verplicht betalende functies zullen zijn.
Overigens, wat die pro-notes betreft: ik denk dat de verkoopswaarde daarvan in sneltempo aan het kelderen is. Je hebt tegenwoordig zoveel professionele en niet-professionele reviews beschikbaar, dat de commerciele waarde van een absolute score steeds minder wordt.

http://veraison.wordpress.com/
30-12-2009, 02:32 PM
Bericht: #4
RE: Nieuwe CT interface
De pronotes zijn alleen toegankelijk als je er persoonlijk ook een account bij hebt. Sommige services (Tanzer...) staan d'office op de site, maar dat is beperkt.

Ik persoonlijk betaal ook voor CT, gezien het plezier en gebruiksgemak ik ervan heb. En de nieuwe site ziet er alleszins geweldig uit.

Wat die tasting notes assistent betreft... gemengde gevoelens. Dat is alleszins goed voor mensen met weinig ervaring in het opstellen ervan, en misschien een hulp bij het bepalen van aromas. Ik zie mezelf het nog wel gebruiken eerlijk gezegd, zo'ne krak ben ik er niet in.

Alleen die 'like/dislike' vind ik nogal eenzijdig... enfin, ben curieus om te gebruiken.
30-12-2009, 03:14 PM
Bericht: #5
RE: Nieuwe CT interface
ik ben ook grote fan van CT, als ze het betalend maken zal ik niet twijfelen en betaal ik de gevraagde bijdrage, ik zou eigenlijk eens vrijwillige bijdrage moeten storten
30-12-2009, 03:17 PM
Bericht: #6
RE: Nieuwe CT interface
Ben ook een fan en gebruiker. Ik heb de demo nog niet kunnen bekijken maar ben wel heel benieuwd nu. Heb tot nu toe ook nog geen bijdrage betaald (eigenlijk toch wel een beetje een schande...), zal daar eens werk van maken in 2010!
30-12-2009, 09:46 PM
Bericht: #7
RE: Nieuwe CT interface
Gebruik ook regelmatig CT en is zeer goede info om te kijken of een fles nu op dronk is of niet.....
Is de laatste tijd wel een megabedoening geworden , maar ja ge moet mee met uwen tijd eh venne... :-)

Wine is sunlight , held together by water !
04-01-2010, 12:08 PM
Bericht: #8
RE: Nieuwe CT interface
Ondertussen ook het filmpke kunnen bekijken en bijgevolg ook zeer enthousiast!
04-01-2010, 09:03 PM
Bericht: #9
RE: Nieuwe CT interface
ik vond de oude CT al heel goed, wordt beetje zoeken op de nieuwe, maar het zal wel lukken, ik vind het echt grote hulp bij de overweging "kopen of niet" en wel praktisch : ik kies eigenlijk de laatste tijd meestal via CT welke flessen ik op kamertemperatuur ga leggen om kort nadien te degusteren


Ga naar locatie: