wijnliefhebbers
Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - Afdrukversie

+- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be)
+-- Forum: Interessante Topic (/forum-41.html)
+--- Forum: klik hier om bijzonder interessante topics te ontdekken! (/forum-42.html)
+--- Discussie: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? (/thread-3244.html)


Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - don quichotte - 06-03-2014 01:33 AM

Toen ik dit zag had ik een "big smile" op mijn gezicht.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/volt/EP_140305_Volt?video=1.1900724

( Graag doorscrollen naar het fragment)

Wat denken jullie hierover?


RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - Smaakatleet - 06-03-2014 07:49 AM

Wel zelf gebruik ik steeds minder en minder een vacuvin .
En wordt het kurk gehanteerd .
Ne pullstop heb ik niet ...

Toch wel leuk om te zien dat het kurk 2/3 gekozen wordt.

Nu zelf hoef ik nooit 10 dagen men wijn aftesluiten .
Wie wel eigenlijk ?

Mijn gedacht is dat je in deze wereld alles kunt verkopen .
Want der is voor alles wel een doelgroep die je product koopt.
Ongeacht het werkt of niet blijkbaar .


RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - nco - 06-03-2014 11:11 AM

Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"


RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - vinejo - 06-03-2014 11:32 AM

(06-03-2014 11:11 AM)nco schreef:  Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"

Alweer een reactie van Nico waarbij ik alleen maar kan denken aan deze song

http://m.youtube.com/watch?v=fryfNTq0m7M

Wink


RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - Kris G - 06-03-2014 01:53 PM

(06-03-2014 11:11 AM)nco schreef:  Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"

ik gebruik de vacuvin nog, maar ik ben niet zo overtuigd dat hij dat de bewaringstijd echt significant verlengt


RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed? - Benz - 06-03-2014 05:34 PM

Een fles staat bij mij nooit langer als 2 dagen Smile. Gebruik ook altijd gewoon de kurk hoor! En als de wijn me echt niet bevalt op dag 1 (wat wel niet vaak voorkomtSmile) laat ik hem soms zelfs gewoon open staan en zien we wel wat hij op dag 2 in zijn mars heeft, soms is hij beter en soms is hij voor de pombakWink