Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
06-03-2014, 01:33 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-03-2014 om 01:36 AM door don quichotte.)
Bericht: #1
Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
Toen ik dit zag had ik een "big smile" op mijn gezicht.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...=1.1900724

( Graag doorscrollen naar het fragment)

Wat denken jullie hierover?

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
06-03-2014, 07:49 AM
Bericht: #2
RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
Wel zelf gebruik ik steeds minder en minder een vacuvin .
En wordt het kurk gehanteerd .
Ne pullstop heb ik niet ...

Toch wel leuk om te zien dat het kurk 2/3 gekozen wordt.

Nu zelf hoef ik nooit 10 dagen men wijn aftesluiten .
Wie wel eigenlijk ?

Mijn gedacht is dat je in deze wereld alles kunt verkopen .
Want der is voor alles wel een doelgroep die je product koopt.
Ongeacht het werkt of niet blijkbaar .
06-03-2014, 11:11 AM
Bericht: #3
RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"

"If it's red, French, costs too much, and tastes like the water that's left in the vase after the flowers have died and rotted, it's probably Burgundy."
-Jay McInerney, "Bacchus & Me" => To be clear, just like the quote :-)
06-03-2014, 11:32 AM
Bericht: #4
RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
(06-03-2014 11:11 AM)nco schreef:  Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"

Alweer een reactie van Nico waarbij ik alleen maar kan denken aan deze song

http://m.youtube.com/watch?v=fryfNTq0m7M

Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
06-03-2014, 01:53 PM
Bericht: #5
RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
(06-03-2014 11:11 AM)nco schreef:  Ik heb destijds een vacuvin gekocht maar gebruik dit ondertussen niet meer. Ik zweer bij de kurk...en de frigo (ook voor rood). Enige nadeel, je moet de fles terug op tijd uit de frigo nemen om ze op temperatuur te hebben.

Ben sowieso niet meer geïnteresseerd in al die gadgets die er tegenwoordig op de markt komen, ook niet diegene die uw wijn zogezegd sneller op dronk doen komen...

Dus kurk, karaf, en ...geduld zijn mijn "tools"

ik gebruik de vacuvin nog, maar ik ben niet zo overtuigd dat hij dat de bewaringstijd echt significant verlengt

het leven is te kort om slechte wijn te drinken
06-03-2014, 05:34 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-03-2014 om 09:40 PM door Benz.)
Bericht: #6
RE: Houdt de Pulltex uw fles wijn goed?
Een fles staat bij mij nooit langer als 2 dagen Smile. Gebruik ook altijd gewoon de kurk hoor! En als de wijn me echt niet bevalt op dag 1 (wat wel niet vaak voorkomtSmile) laat ik hem soms zelfs gewoon open staan en zien we wel wat hij op dag 2 in zijn mars heeft, soms is hij beter en soms is hij voor de pombakWink

Save water drink wine!


Ga naar locatie: