wijnliefhebbers
Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - Afdrukversie

+- wijnliefhebbers (http://www.vinejo.freebb.be)
+-- Forum: Dit wil ik (/forum-32.html)
+--- Forum: even kwijt... (/forum-38.html)
+--- Discussie: Vloeken in de kerk: Tournée minérale! (/thread-5177.html)


Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - Bastognard - 29-01-2017 05:17 PM

Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim


RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - vinejo - 29-01-2017 07:06 PM

(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim

[Afbeelding: pek-veren.jpg]

However, bon courage ;-)


RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - Mathijs81 - 29-01-2017 07:58 PM

Troost - ik ken nog forumleden die hieraan meedoen .... voor de duidelijkheid, ik blijf gaan wijn.

Ik zie het nut niet in om een maand niet te "degusteren" om dan alleen maar de maand erna alle achterstand in te halen ...

Geniet met mate(n) ... dan komt alles goed.

Mathijs


RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - TheWineVet - 29-01-2017 08:25 PM

(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.
Ik zou in de plaats het eten een maand achterwege laten. Echte "alcoliekers" kunnen dat...


RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale! - Smaakatleet - 29-01-2017 10:54 PM

(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim

Sterkte ! cheers