Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
29-01-2017, 05:17 PM
Bericht: #1
Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim
29-01-2017, 07:06 PM
Bericht: #2
RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim

[Afbeelding: pek-veren.jpg]

However, bon courage ;-)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
29-01-2017, 07:58 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-01-2017 om 07:59 PM door Mathijs81.)
Bericht: #3
RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
Troost - ik ken nog forumleden die hieraan meedoen .... voor de duidelijkheid, ik blijf gaan wijn.

Ik zie het nut niet in om een maand niet te "degusteren" om dan alleen maar de maand erna alle achterstand in te halen ...

Geniet met mate(n) ... dan komt alles goed.

Mathijs

When in doubt ... drink Pomerol !
29-01-2017, 08:25 PM
Bericht: #4
RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.
Ik zou in de plaats het eten een maand achterwege laten. Echte "alcoliekers" kunnen dat...

Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel)
29-01-2017, 10:54 PM
Bericht: #5
RE: Vloeken in de kerk: Tournée minérale!
(29-01-2017 05:17 PM)Bastognard schreef:  Op het gevaar af dat ik hier met pek en veren word afgevoerd: ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we de maand februari geen alcohol zullen drinken. Ik drink bijna elke dag wijn bij het eten, en ik ben benieuwd hoe het is om dat een maand lang niet te doen.

Maar ik blijf deze maand wel meelezen en af en toe wijn kopen.

Wim

Sterkte ! cheers


Ga naar locatie: