Chateau d' Agassac, Haut Médoc
|
17-09-2011, 12:53 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-09-2011 om 12:56 AM door don quichotte.)
![]() |
|||
|
|||
RE: Chateau d' Agassac, Haut Médoc
(16-09-2011 06:28 PM)vinejo schreef: \..............................Bij mijn bezoek aan de FAV Auchan liep mijn zoektocht naar Chateau Belle-Vue 2009 (Haut Médoc), d' Escurac 2009, Poujeaux en Chasse Spleen 2009 op niks uit. Alles de dag ervoor verkocht (waarschijnlijk aan opkopers, wanneer gaan ze eens een limiet stellen per klant voor bepaalde wijnen..?)....... Sukkelaar, je was niet alleen. En gedeelde smart is halve smart. Ik had naast de Belle-Vue en de Chasse Spleen ook de Johanin Becot op mijn lijstje staan . Deze laatste, waar er zogezegd 3000 flessen in voorraad van waren, werden reeds allemaal weg gekaapt in de voormiddag van 13 september. ![]() En er komt niets meer van binnen. ![]() Vandaag nog soortgelijk grapje meegemaakt in een andere Supermarkt "Champion" Château Leoville Poyferre 2008 Afgeprijsd van 39.50 euro naar 35 Euro. Deze wijn ( een kist?)was weg voor de opening van hun "Foire aux vins 2011";en opgekocht aan 39.50 Euro. ![]() En er komt niets meer van binnen. ![]() There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard. Mark Twain (1835-1910) |
|||
|