Degustatie Antwerpen?
|
19-06-2014, 06:46 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: Degustatie Antwerpen?
Puur hypothetisch (want nog zo ver af) zou ik me ook wel kandidaat stellen, weze het voor de aangehaalde periode rond 28 september...
Met real time forumevenementen heb ik nauwelijks of geen ervaring, zelf doen we hier één keer per maand iets met wijn, met een negental deelnemers. En dan hebben we het uitgebreid over zes wijnen. Voor negen à tien mensen kom je rond met een fles per soort. Op zo'n avond doen we een thema. Cabernet, Schuim, Wit,... De laatste keer bracht iedereen een fles naar eigen inzicht mee. Dat laatste is wellicht ook het beste voor een groep mensen, die elkaar nog moeten leren kennen. Eender welk soort wijn (met misschien een restrictie naar boven toe, zodat iedereen zijn Le Pin of Sassicaia thuis laat), met als drijfveer: dit moeten de anderen eens geproefd hebben en zal hen wellicht verrassen (dus geen negen flessen Sociando Mallet op tafel...). Je kan dat dan misschien op voorhand een beetje sturen: als er een deelnemer is die uitsluitend Barolo in huis heeft, dan kan hij dat misschien al even melden, zodat de anderen hun fles in een andere wijngaard kunnen zoeken. Enfin, 't is maar een gedacht. |
|||
|