Toppers tegen uitdagers part 3
|
18-07-2017, 10:00 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-07-2017 om 10:03 PM door don quichotte.)
![]() |
|||
|
|||
RE: Toppers tegen uitdagers part 3
(18-07-2017 06:46 PM)vinejo schreef: .............................................. Wel Jo; ik lees pas nu deze blog die je in 2007 schreef. En je vooruitzichten over deze wijn van 2002 waren volledig terecht. Je zal wellicht dan ook begrijpen dat ik van deze wijn 24 flessen kocht in 2007 aan minder dan 8€ de fles. Sommigen zijn er niet mee eens en dat is hun volste recht. ![]() Maar iedere fles die ik van die 24 heb gedronken deed de glimlach op mijn gezicht verschijnen en ook van mijn mededrinkers. En de paar flesjes die me nog resten zullen dat ook nog doen. Met dank aan Parker dat hij die wijn maar 88 gaf en geen dikke 90+ die hij van mij krijgt. Hogere scores van Parker hadden nooit aanleiding gegeven tot dat koopje van 50%. There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard. Mark Twain (1835-1910) |
|||
|