Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blind Man Tasting
09-08-2013, 02:39 PM
Bericht: #1
Blind Man Tasting
Beste wijnslurpers,

Vanaf heden (vanaf september in full force) is er een nieuwe blog in vol ornaat te bewonderen op het wereldwijde web. Geheel onwetenschappelijk maar wel met een licht grijnzende grinnik factor. Een blog voor iedereen die wel eens een flesje wijn koopt. Over duur en minder duur. Over smaken en twisten. Over plezier en whodunits. Feel free to join in!

http://www.blindmantasting.wordpress.com

"Quickly, bring me a beaker of wine so that I may wet my mind and say something clever" (Aristophanes)
09-08-2013, 02:51 PM
Bericht: #2
RE: Blind Man Tasting
(09-08-2013 02:39 PM)Somers schreef:  Beste wijnslurpers,

Vanaf heden (vanaf september in full force) is er een nieuwe blog in vol ornaat te bewonderen op het wereldwijde web. Geheel onwetenschappelijk maar wel met een licht grijnzende grinnik factor. Een blog voor iedereen die wel eens een flesje wijn koopt. Over duur en minder duur. Over smaken en twisten. Over plezier en whodunits. Feel free to join in!

http://www.blindmantasting.wordpress.com

I like! thumbsup

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
09-08-2013, 03:05 PM
Bericht: #3
RE: Blind Man Tasting
(09-08-2013 02:39 PM)Somers schreef:  Beste wijnslurpers,

Vanaf heden (vanaf september in full force) is er een nieuwe blog in vol ornaat te bewonderen op het wereldwijde web. Geheel onwetenschappelijk maar wel met een licht grijnzende grinnik factor. Een blog voor iedereen die wel eens een flesje wijn koopt. Over duur en minder duur. Over smaken en twisten. Over plezier en whodunits. Feel free to join in!

http://www.blindmantasting.wordpress.com
Go for it Tim!
09-08-2013, 05:37 PM
Bericht: #4
RE: Blind Man Tasting
Knap iniatief!
Waar is de proeflocatie? :-)

Wine is sunlight , held together by water !
09-08-2013, 07:09 PM
Bericht: #5
RE: Blind Man Tasting
Yep, en kan je geen filiaal in West-Vlaanderen openen Smile?

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
09-08-2013, 07:41 PM
Bericht: #6
RE: Blind Man Tasting
Klinkt goed!!
10-08-2013, 10:07 AM
Bericht: #7
RE: Blind Man Tasting
Wat een verschrikkelijk leuk initiatief zeg! applaus
10-08-2013, 03:13 PM
Bericht: #8
RE: Blind Man Tasting
(09-08-2013 02:39 PM)Somers schreef:  Beste wijnslurpers,

Vanaf heden (vanaf september in full force) is er een nieuwe blog in vol ornaat te bewonderen op het wereldwijde web. Geheel onwetenschappelijk maar wel met een licht grijnzende grinnik factor. Een blog voor iedereen die wel eens een flesje wijn koopt. Over duur en minder duur. Over smaken en twisten. Over plezier en whodunits. Feel free to join in!

http://www.blindmantasting.wordpress.com
Al van gehoord via de social networks van de populist. Nu weet ik ineens ook wie achter dit initiatief schullt. Nice, Tim, ben benieuwd wat het wordt. En ik wil wel eens meedoen bij gelegenheid applaus
10-08-2013, 03:45 PM
Bericht: #9
RE: Blind Man Tasting
Proeflocatie is in principe Kessel-Lo, maar aangezien de wereld een dorp is en Vlaanderen een gehucht van een zakdoek groot, is proeven op een andere locatie uiteraard niet uitgesloten!

Tot binnenkort en hou de blog in't oog!

"Quickly, bring me a beaker of wine so that I may wet my mind and say something clever" (Aristophanes)
10-08-2013, 04:20 PM
Bericht: #10
RE: Blind Man Tasting
(10-08-2013 03:45 PM)Somers schreef:  Proeflocatie is in principe Kessel-Lo, maar aangezien de wereld een dorp is en Vlaanderen een gehucht van een zakdoek groot, is proeven op een andere locatie uiteraard niet uitgesloten!

Tot binnenkort en hou de blog in't oog!

Veel succes ermee en euh ik word graag uitgenodigd zu ! applaus

Buvez du vin et vivez joyeux !
15-08-2013, 02:02 PM
Bericht: #11
RE: Blind Man Tasting
Tim, Kessel Lo is perfect voor mij zonne:-)

Wine is sunlight , held together by water !
15-08-2013, 10:12 PM
Bericht: #12
RE: Blind Man Tasting
(15-08-2013 02:02 PM)Venne schreef:  Tim, Kessel Lo is perfect voor mij zonne:-)

Voor mij ook.Wink
Tim, die Saksida Pinot Noir 2009 is gewoonweg top.
Maar is zeker gediend met nog een 5 tal jaren rust.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)
25-08-2013, 10:04 PM
Bericht: #13
RE: Blind Man Tasting
Ziet er goed uit Tim ! Tot binnenkort :-)
01-10-2013, 11:25 AM
Bericht: #14
RE: Blind Man Tasting
Wanneer zal de eerste tasting note gepubliceerd worden?
01-10-2013, 10:47 PM
Bericht: #15
RE: Blind Man Tasting
all, door omstandigheden een beetje vertraging. Ook voor diegene die zich al kandidaat hadden gesteld. Maarrrrrrr... geen paniek! Een dezer komt het eerste thema on line! Het zal gaan over Chablis Premier en Grand Cru.

ps: En al de enthousiastelingen mogen eerstdaags antwoord verwachten. Ik heb een ideetje om eens uit te proberen... Smile

"Quickly, bring me a beaker of wine so that I may wet my mind and say something clever" (Aristophanes)
20-12-2013, 02:14 PM
Bericht: #16
RE: Blind Man Tasting
Een beetje vertraging Wink ... ik ben benieuwd naar de eerste publicatie.
10-09-2018, 11:12 AM
Bericht: #17
RE: Blind Man Tasting
(20-12-2013 02:14 PM)Corto schreef:  Een beetje vertraging Wink ... ik ben benieuwd naar de eerste publicatie.

5 jaar later ... Blijkbaar nooit van de grond gekomen.
10-09-2018, 12:01 PM
Bericht: #18
RE: Blind Man Tasting
Ben Tim vrijdag nog tegengekomen , toch nog veel met wijn bezig precies :-)

Wine is sunlight , held together by water !
10-09-2018, 01:51 PM
Bericht: #19
RE: Blind Man Tasting
(10-09-2018 12:01 PM)Venne schreef:  Ben Tim vrijdag nog tegengekomen , toch nog veel met wijn bezig precies :-)

En, gevraagd naar de reden van zijn stilzwijgen?
(A ja, t antwoord zal drukdrukdruk zijn zeker... Wink

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
10-09-2018, 04:35 PM
Bericht: #20
RE: Blind Man Tasting
Nee, gewoon korte babbel gehad over t leven.

Wine is sunlight , held together by water !


Ga naar locatie: