Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Les Printemps de Chateauneuf du Pape 2015
19-02-2015, 09:19 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-02-2015 om 09:21 PM door WilD.)
Bericht: #1
Les Printemps de Chateauneuf du Pape 2015
Ik ben voornemens deze fair te gaan bezoeken samen met een andere gewaardeerde wijnvriend.

Wie heeft ervaringen met het bezoeken van deze fair. We kunnen de fair bezoeken tijdens de normale openingstijden voor het grote publiek (zondag) doch het zou mooier zijn om de fair op een rustig momentje te bezoeken als alleen maar professionals toegelaten worden (maandag).

De vraag is dan natuurlijk: is er een mogelijkheid om toegang te krijgen op maandag?

Wie heeft tips en/of tricks?

Sante Wil
20-02-2015, 08:45 PM
Bericht: #2
RE: Les Printemps de Chateauneuf du Pape 2015
(19-02-2015 09:19 PM)WilD schreef:  Ik ben voornemens deze fair te gaan bezoeken samen met een andere gewaardeerde wijnvriend.

Wie heeft ervaringen met het bezoeken van deze fair. We kunnen de fair bezoeken tijdens de normale openingstijden voor het grote publiek (zondag) doch het zou mooier zijn om de fair op een rustig momentje te bezoeken als alleen maar professionals toegelaten worden (maandag).

De vraag is dan natuurlijk: is er een mogelijkheid om toegang te krijgen op maandag?

Wie heeft tips en/of tricks?

Sante Wil

Waar gaat dit door, Wil?
Ik zou eens polsen bij je favoriete cavist of je niet onder zijn naam mag gaan..?

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: