Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Château de la Tour de l'Ange, Macon
28-02-2015, 03:31 PM
Bericht: #1
Château de la Tour de l'Ange, Macon
Saint-Véran 2013

zaterdagmiddag, koken, iets dat klein mannen graag eten, en waar je zelf met plezier van meepeuzelt. Juist, kip met appelmoes Cool
Daar trek je natuurlijk niet je beste wijn bij open, maar 't is weekend, we willen toch iets lekkers drinken. Het werd dus een Saint-Véran. En deze sint heeft mij verblijd met wat exotisch fruit, maar vooral witte bloemen, en peer in de neus, en meer van dattum in de mond. Relatief vettig en rond, maar eveneens mooie zuren. Helemaal niet vermoeiend dus. Zit puur op zijn fruit, heeft geen hout gezien. Goed gemaakt, doet wat hij moet doen. Een zaterdagmiddagwijn, quoi! En met een deuntje van Adamo op de achtergrond... Als de Parijse bistro's te ver zijn, brengen we ze gewoon naar hier! Sleepy

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
28-02-2015, 04:31 PM
Bericht: #2
RE: Château de la Tour de l'Ange, Macon
(28-02-2015 03:31 PM)Olivier schreef:  Saint-Véran 2013

zaterdagmiddag, koken, iets dat klein mannen graag eten, en waar je zelf met plezier van meepeuzelt. Juist, kip met appelmoes Cool
Daar trek je natuurlijk niet je beste wijn bij open, maar 't is weekend, we willen toch iets lekkers drinken. Het werd dus een Saint-Véran. En deze sint heeft mij verblijd met wat exotisch fruit, maar vooral witte bloemen, en peer in de neus, en meer van dattum in de mond. Relatief vettig en rond, maar eveneens mooie zuren. Helemaal niet vermoeiend dus. Zit puur op zijn fruit, heeft geen hout gezien. Goed gemaakt, doet wat hij moet doen. Een zaterdagmiddagwijn, quoi! En met een deuntje van Adamo op de achtergrond... Als de Parijse bistro's te ver zijn, brengen we ze gewoon naar hier! Sleepy
applaus Ik zie al uit naar 1 november, het concert van Adamo waar ik met mijn mama en papa naartoe ga...

(Et voila, de prijs voor de minst coole opmerking van het jaar staat al vast Big Grin )

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
28-02-2015, 06:50 PM
Bericht: #3
RE: Château de la Tour de l'Ange, Macon
(28-02-2015 04:31 PM)vinejo schreef:  applaus Ik zie al uit naar 1 november, het concert van Adamo waar ik met mijn mama en papa naartoe ga...

(Et voila, de prijs voor de minst coole opmerking van het jaar staat al vast Big Grin )

ge zult er in ieder geval nie verre naast zitten... Big Grin

Bibere humanum est, ergo bibamus.
01-03-2015, 01:47 AM
Bericht: #4
RE: Château de la Tour de l'Ange, Macon
(28-02-2015 03:31 PM)Olivier schreef:  kip met appelmoes Cool
Mmmmm, kip met appelmoes.....
Idd, er zitten lekkere Saint-Vérans rond!!

Live your life to the fullest, because it only happens once...


Ga naar locatie: