Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wijnsymposium 2016
04-12-2015, 12:02 AM
Bericht: #1
wijnsymposium 2016
Vandaag doorgekregen van mijn dochter. Misschien iemand geïnteresseerd?

http://lewine.inthepicture.eu/index.html
04-12-2015, 10:31 AM
Bericht: #2
RE: wijnsymposium 2016
(04-12-2015 12:02 AM)FRANCISPICCART schreef:  Vandaag doorgekregen van mijn dochter. Misschien iemand geïnteresseerd?

http://lewine.inthepicture.eu/index.html

Interessant, maar ik vraag me af wie daar op een dinsdag congé voor neemt...

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
08-12-2015, 01:39 PM
Bericht: #3
RE: wijnsymposium 2016
Ik stelde de organisatie van dit wijnsymposium de vraag waarom bompa's ouder dan 65 jaar niet in aanmerking kwamen voor deelname.
Dit was hun antwoord:
De eigenlijke opzet van ‘Be Uncorked’ is om na te gaan of de wijnconsument voldoende en vooral juist geïnformeerd is/wordt bij zijn of haar keuze van wijn, ongeacht de gelegenheid.
In samenspraak met marktonderzoekbureaus werd er een demografisch model van de actieve bevolking bepaald, met filters op leeftijd, geslacht en regio. Het ligt wat ingewikkelder dan dat, maar kortom gezegd is dit demografisch model de correcte insteek om bovenstaande stelling te kunnen onderzoeken. De leeftijdsgroep 16j-20j werd om die reden ook niet opgenomen.

Het is geenszins de bedoeling om mensen uit te sluiten, laat staan te discrimineren. En uiteraard zijn we er ons zeer goed van bewust dat 65-plussers passionele wijndrinkers kunnen zijn, met kennis van zaken.
Niets sluit trouwens uit dat u bij een volgend onderzoek in aanmerking komt; en wij hopen u dan hartelijk te mogen verwelkomen.

Ik hoop dat bovenstaande uw vraag tegemoet komt.


Daarmee weet ik dan ook dat ik niet meer tot de actieve bevolking behoor.Big Grin
Moest er iemand het resultaat van dit wijnsymposium 2016 in handen krijgen werd ik van de inhoud graag op de hoogte gebracht.

There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard.
Mark Twain (1835-1910)


Ga naar locatie: