Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
André Ackermann, Rorschwihr
28-12-2015, 10:18 AM
Bericht: #1
André Ackermann, Rorschwihr
Pinot Gris 2012, Vendage à la main
Rich gold yellow colour, nice sweet and strong aromas. In the nose ripe yellow fruit, melon, dry abricots, peach, tropical fruit and honey. On the palette on the sweet side through just enough acidity to be not overwhelmingly sweet. Good concentration and medium length. Stood up well with chicken asian wok with baked rice, salad, mushrooms, egg and onions. Good P/Q ratio.
28-12-2015, 12:10 PM
Bericht: #2
RE: André Ackermann, Rorschwihr
(28-12-2015 10:18 AM)Xcalibur schreef:  Pinot Gris 2012, Vendage à la main
Rich gold yellow colour, nice sweet and strong aromas. In the nose ripe yellow fruit, melon, dry abricots, peach, tropical fruit and honey. On the palette on the sweet side through just enough acidity to be not overwhelmingly sweet. Good concentration and medium length. Stood up well with chicken asian wok with baked rice, salad, mushrooms, egg and onions. Good P/Q ratio.

Wellicht een copy-paste van je TN op CT? Wink
Vind ik wel een goed idee eigenlijk- hierbij een oproep aan andere cellartrackers (zo zijn er hier toch een aantal) om dit ook te doen, geen probleem ook dat het in t Engels is geschreven.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
28-12-2015, 03:23 PM
Bericht: #3
RE: André Ackermann, Rorschwihr
Correctie: niet van CT, maar van vivino.com.
Daar heb ik een account op, op CT (nog) niet.
Aangezien vivino voor een breed publiek is, doe ik de posts meestal in't engels vandaar dat de tekst in 't engels staat...
28-12-2015, 03:25 PM
Bericht: #4
RE: André Ackermann, Rorschwihr
(28-12-2015 03:23 PM)Xcalibur schreef:  Correctie: niet van CT, maar van vivino.com.
Daar heb ik een account op, op CT (nog) niet.
Aangezien vivino voor een breed publiek is, doe ik de posts meestal in't engels vandaar dat de tekst in 't engels staat...

Aha, bij deze dus ook een oproep aan alle vivino-posters ;-)

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: