Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nettari Etruschi
29-06-2020, 07:28 PM
Bericht: #1
Nettari Etruschi
Heeft iemand ooit al eens op deze site besteld?

https://www.nettarietruschi.it/it/

Ik zie de vervoerskosten niet op de site. Als ik 6 flessen in het mandje heb, staat de vervoerskost op 31€ Gek?

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
29-06-2020, 07:58 PM
Bericht: #2
RE: Nettari Etruschi
Nooit besteld, maar hier vind je ze terug: https://www.nettarietruschi.it/it/condizioni-di-vendita

Hoe meer flessen, hoe voordeliger. Vanaf 24 flessen is het minder dan 2 euro per fles. En prijzen van de wijnen zijn toch niet altijd even scherp (wel maar snel gekeken).

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
29-06-2020, 08:33 PM
Bericht: #3
RE: Nettari Etruschi
(29-06-2020 07:58 PM)33S schreef:  Nooit besteld, maar hier vind je ze terug: https://www.nettarietruschi.it/it/condizioni-di-vendita

Hoe meer flessen, hoe voordeliger. Vanaf 24 flessen is het minder dan 2 euro per fles. En prijzen van de wijnen zijn toch niet altijd even scherp (wel maar snel gekeken).

Super, merci! De prijzen variëren inderdaad wel. Wat mij ook zorgen baart, zijn de oudere jaargangen van sommige wijnen en hoe ze daar bewaard zijn.

Maar ze hebben er wel leuke dingen hier en daar.

Koop jij altijd bij Xtrawine, 33S?

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
30-06-2020, 02:49 PM
Bericht: #4
RE: Nettari Etruschi
(29-06-2020 08:33 PM)Olivier schreef:  
(29-06-2020 07:58 PM)33S schreef:  Nooit besteld, maar hier vind je ze terug: https://www.nettarietruschi.it/it/condizioni-di-vendita

Hoe meer flessen, hoe voordeliger. Vanaf 24 flessen is het minder dan 2 euro per fles. En prijzen van de wijnen zijn toch niet altijd even scherp (wel maar snel gekeken).

Super, merci! De prijzen variëren inderdaad wel. Wat mij ook zorgen baart, zijn de oudere jaargangen van sommige wijnen en hoe ze daar bewaard zijn.

Maar ze hebben er wel leuke dingen hier en daar.

Koop jij altijd bij Xtrawine, 33S?

Ik koop pakweg de helft van mijn wijn bij xtrawine. Prijzen verschillen wel sterk de laatste tijd, dus wel opletten. Ik hou de promo goed in de gaten.

Verder ook losse flessen bij Van Eccelpoel (ik doe daar mijn supermarktaankopen en kom daar sowieso bijna elke week), af en toe Sangishop en voor bepaalde wijnen ook Superiore, of in Italië zelf als ik daar op reis ben met de wagen (vrijdag vertrek ik richting Ligurië, dus als het niet te warm is, ga ik wel wat Rossese proberen mee te pakken).

Vroeger kocht ik ook veel bij callmewine, die hebben zeker het gamma dat mij het meest aanspreekt. De dag dat die terug over de grens leveren ga ik mij serieus moeten inhouden en kan het zijn dat ik bijna louter nog daar ga kopen.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face
30-06-2020, 02:53 PM
Bericht: #5
RE: Nettari Etruschi
Citaat:Vroeger kocht ik ook veel bij callmewine, die hebben zeker het gamma dat mij het meest aanspreekt. De dag dat die terug over de grens leveren ga ik mij serieus moeten inhouden en kan het zijn dat ik bijna louter nog daar ga kopen.

Ja, jammer dat die niet meer naar hier verzenden. Is nu ook al wel enkele jaren, denk ik. Zouden ze ooit weer naar buitenland verzenden, denk je?

Citaat:vrijdag vertrek ik richting Ligurië

Amai, toch wat jaloers. Onze vakantieplannen zijn volledig in het honderd gestuurd met de corona. Sad

Geniet ervan!

Trying to define wine at one particular moment is like photographing the sky and assuming it will always look like that picture. (Eric Asimov)
30-06-2020, 03:54 PM
Bericht: #6
RE: Nettari Etruschi
Merci, hier ook wel wat moeten aanpassen. Gaan nu met de wagen met tussenstop in Zwitserland ipv met het vliegtuig.

Ik heb callmewine vorig jaar eens gecontacteerd en hun antwoord was dat ze "for the moment" geen zendingen doen naar het buitenland. Dus geen idee.

I was just, I was just, I was just sitting here thinking
About your kiss and your warm embrace
When the reflection in the glass that I held to my lips baby
Revealed the tears that were on my face


Ga naar locatie: