Esprit Des Vins
|
Vandaag, 07:36 AM
![]() |
|||
|
|||
Esprit Des Vins
Tijdens mijn zoektocht naar Chateau Palmer.van enkele maanden terug kwam ik -via Wine-Searcher- op de site van Esprit Des Vins terug.
Bleek een wijnwinkel uit Antwerpen die reeds 30 jaar actief was in kunst en wijn. Ik vond er inderdaad mijn flesjes Palmer en alles werd snel en correct geleverd. De aankoopprijs -die voor Chateau Palmer sowieso altijd aan de hoge kan is- vond ik toen eigenlijk correct. Enkele dagen terug besloot ik om nog es te gaan grasduinen op hun site. Ik vulde mn mandje met Carbonnieux '82, Lascombes '83 en Chasse Spleen '04. Groot was mijn verbazing toen ik na nog een uurtje verder snuisteren in andere wijnregio's mijn geselecteerde wijnen 'reeds verkocht' waren ![]() Hoe kunnen wijnen die in mijn winkelmand liggen nu nog in een andere winkelmand terecht komen, vooral omdat Carbonnieux de laatste fles was, ook de Chasse Spleen bleek verkocht... Enigzins ambeteerd smeet ik de enige fles die nog in de mand zat er ook maar terug uit. De dag daarop kreeg ik een mail van de zaakvoerder om te melden dat -door de lange scroltijd doorheen hun site- de flessen verdwenen waren. Aha, dus geen andere kaper op de kust ![]() Hij vroeg of ik de flessen nog wou bestellen en zoja waar hij ze moest opsturen. Ze liggen sedert gisteren te rusten in de klimaatkast ![]() Live your life to the fullest, because it only happens once... |
|||
Vandaag, 09:02 AM
![]() |
|||
|
|||
RE: Esprit Des Vins
(Vandaag 07:36 AM)Biff schreef: Tijdens mijn zoektocht naar Chateau Palmer.van enkele maanden terug kwam ik -via Wine-Searcher- op de site van Esprit Des Vins terug. Ook al eens contact gehad met die mens. Zeer correct en betrouwbaar naar mijn aanvoelen. Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans) |
|||
Vandaag, 11:05 AM
![]() |
|||
|
|||
(Vandaag 09:02 AM)vinejo schreef:(Vandaag 07:36 AM)Biff schreef: Tijdens mijn zoektocht naar Chateau Palmer.van enkele maanden terug kwam ik -via Wine-Searcher- op de site van Esprit Des Vins terug. Ik heb er laatst wat wijn aan verkocht en hij bood in mijn ogen een faire prijs. Zeer vriendelijke man, bovendien. Ik mocht 'm ook altijd contacteren als ik nog iets wilde verkopen en hij stond zelfs open voor ruil. Misschien een leuke tip ![]() |
|||
Vandaag, 11:27 AM
![]() |
|||
|
|||
Bruno (de eigenaar) is een leuke en betrouwbare kerel. Ik heb ook wel eens het genoegen gehad om samen met hem bij een proeverij te zitten.
|
|||
|