3e Topflessen tasting
|
13-10-2012, 04:06 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: 3e Topflessen tasting
aan €60 zou ik direct een dozeke kopen! Idd elkje jaar een fles maar zit momenteel boven de €100:-(
Hieronder wat woorden die getekend heb ik mijn boekje 1 Schoon neus, vanille , hout nog zéér aanwezig , tannines wat droogtrekkend 2 Evolutie, tertiair en zuren 3 Jong, stevige neus, kruidig, vol, rond, elegant en lang 4 Mooi fruit , malolactisch, curry en evenwicht. Mooi! 5 Stevig spul, rokerig, beetje droogtrekkend 6 Chocolade, perfect in balans 7 BDX ,mooie neusmaar mond schraal en tegenvallend 8 Italiaan , zeer breed en lang 9 Paardenstal 10 Mooi rood fruit , GSM , mooi spel tss zuren en fruit 11 Zwart fruit, alco, wel beetje droogtrekkend 12 Ijzer bloed, droogtrekkend, strange 13 Supperneus, schone zuurkes, welgekomen verfrissing , waw 14 Spaans fruit 15 Framboos, amerika, TOOL ? 16 BDX , rijp en klaar , geen storende tannines , jaren 90 17 Zadelleer 18 Melotte , fris maar stevige zuren Leuke degustatie , verschil in prijs merk je wel in het glas maar is het prijsverschil soms niet waard... Wine is sunlight , held together by water ! |
|||
|