Thewineanalyst.org
|
29-05-2015, 11:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-05-2015 om 11:59 PM door don quichotte.)
![]() |
|||
|
|||
RE: Thewineanalyst.org
(29-05-2015 08:56 PM)peter schreef: Als je nog geen montrachet versus corton charlemagne in verschillende jaren en gedaantes geproefd hebt, dan schrijf je er beter niet over .... Peter, Je haalt hier Mâcon Vergisson aan. Dit doet me denken aan de Mâcon Vergisson van Eve en Michel Rey. Al meer dan een dozijn van gedronken en die geen 15 euro kost Een pure, zuivere wijn waarin eik zich in het begin laat voelen maar niet meer wordt gedomineerd door houtsmaak na een paar jaar oudering. Een wijn waarvan ik hou. Edit: De wijn Mâcon-Vergisson, La Roche van Saumaize Michelin nog niet gedronken. Ik zag wel dat Leuvin deze in zijn programma heeft. Kans dat ik er morgen langs ga, maar ook voor iets anders ( Fiano wijn vergelijking) There are no standards of taste in wine... Each man's own taste is the standard, and a majority vote cannot decide for him or in any slightest degree affect the supremacy of his own standard. Mark Twain (1835-1910) |
|||
|